Wolfman83 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hehe spørsmålet er litt rart i grunn, men finnes det noe som gjør at man blir mer tungblåst enn vanlig, dog for kun en liten stund? Spør fordi jeg lurer på om det er mulig å lure legen til å tro at man har astma? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hvorfor i all verden skulle du ville det? Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Det er en enkel test, du blåser i et rør (ofte eller alltid etter fysisk aktivitet) og så måler apparatet lungekapasitet. Jeg, som faktisk har hatt kraftig astma for så å vokse mesteparten av meg, ble "dømt" som løgner av legen i militæret når jeg fant ut at jeg ville hjem. Ikke at han sa det til meg da, men jeg så det på skjermen hos en annen lege ved en senere anledning Endret 21. januar 2008 av LoCDoG Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Når du skal blåse i et spirograf-rør må du passe på å ikke blåse så hardt, og ikke fylle lungene helt med luft først. Og late som om du er veldig sliten av å blåse når du har tømt lungene Lenke til kommentar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du kan ikke lure dem wolfman!! jeg har prøvd engang! var skikkelig flau for å¨dusje etter gymen så skulle jeg gjøre sånn at jeg slapp men den måler sånn trykk du gir ut å sånn.. skikelig vamnskelig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå