funkweb Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Heisann.. Trenger hjelp til noe. Jeg holder på og lage "Forum" Og da bruker jeg Dreamweaver og Coldfusion. Database er access. se: www.tbldesign.com NB !! det viser bare bilde der. I access har jeg 2 tabeller... Den ene har jeg navnene og ID nummer. Det vil si : Tomba, jalla, patrick osv.. + ID nummer. Den andre tabellen inneholder : Temaer, svar, av, siste innlegg. I raden AV, så har jeg lagt inn nummer for hvem som har opprettet temaet. Mitt problem er hvorfor viser navnet "Tomba" hele veien ?? Hver av de emnene har sitt egen navn. Det skulle ha vært andre navn der også.. Hva galt gjør jeg ???? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Mest sannsynlig glemmer du å sei at feltet "id" i bruker-tabellen skal vere likt feltet "bruker_id" eller "postet_av" i poster-tabellen. Eg har ikkje erfaring med Access, men dette er mest sannsynleg feilen. Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hvis du skriver hva til nå har gjort, så hadde vært litt enklere å se hvilken feil du gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå