Gå til innhold

Måle størrelse på Finger?

kentove91

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg har tenkt og åveraske dama mi med forlovelses ringer.... men ossen måler man størrelse på en finger? altså tenker på min egen finger... tror jeg har løst problemet med henne... med mindre noen har noen gode fårslag på ossen man måler fingern på dama si uten at hun blir mistenksom???

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er 15/16 år og vil gi dama di en forlovelsesring..?

Den har jeg hørt før :) blir 17.. og jeg har vorre ilag med ama mi i snart 7 år... det vil si.... siden jeg var 9 10 år gammel. Det er mer seriøst en du tror. Jeg er Veldig voksen får aldern.. men skjønner at jeg kom til feil plass for og spørre om dette....... Bare steng denne. Jeg spørr en annen plass.

Lenke til kommentar
men skjønner at jeg kom til feil plass for og spørre om dette....... Bare steng denne. Jeg spørr en annen plass.

Beklager, var ikke meningen at du skulle ta det på den måten :) .

Menne.. måle fingern uten at hu merker det.. den var tricky :hmm: . Gjøre det veldig forsiktig mens hun sover kanskje? Gjøres nok med et målbånd.

Lenke til kommentar

Har hun ikke en ring liggende som du kan ta med til gullsmeden å måle med?

Når jeg forlovet meg var jeg med å valgte ring, noe annet hadde ikke kommet på tale :p De finnes i mange fasonger, og ikke minst prisklasser !!

Hva med å fikse en romantisk middag. Så spør du henne rett ut om hun vil forlove/gifte seg med deg. Så blar du fram en forlovelsesring katalog eller tre ;)

Lenke til kommentar
Har hun ikke en ring liggende som du kan ta med til gullsmeden å måle med?

Når jeg forlovet meg var jeg med å valgte ring, noe annet hadde ikke kommet på tale :p De finnes i mange fasonger, og ikke minst prisklasser !!

Hva med å fikse en romantisk middag. Så spør du henne rett ut om hun vil forlove/gifte seg med deg. Så blar du fram en forlovelsesring katalog eller tre ;)

Bare husk å kryss ut de du ikke har råd til. Hehe

Lenke til kommentar

Som flere har nevnt tidligere her:

Lån en ring og ta den med til gullsmeden :)

Var i allefall det jeg gjorde når jeg og dama forlovet oss for 5 1/2 år siden i en alder av 17 og 18 år ;) Hmm.. begynner vel kanskje å bli på tide å få "oppgradert" til gifteringer :hmm:

Uansett, når det gjelder pris så finner du egentlig det meste. De jeg kjøpte er i hvitt gull (med en diamant på hennes), og kostet vel sånn ca 5k -6k tilsammen.

Tok forresten og polerte ringene med Dremelen her om dagen :D Funka fett!

Endret av shadow_
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet - klipp av henne fingeren mens hun sover og ta den med til gullsmeden slik at han kan måle omkretsen. Kan godt hende at hun våkner, så ha en god unnskyldning i bakhånd - ellers blir du stående der som en idiot med saksen i den ene hånden og en avkappet finger i den andre, det er aldri bra. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...