kentove91 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei.. jeg har tenkt og åveraske dama mi med forlovelses ringer.... men ossen måler man størrelse på en finger? altså tenker på min egen finger... tror jeg har løst problemet med henne... med mindre noen har noen gode fårslag på ossen man måler fingern på dama si uten at hun blir mistenksom??? Takker for svar Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du er 15/16 år og vil gi dama di en forlovelsesring..? Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Du er 15/16 år og vil gi dama di en forlovelsesring..? Den har jeg hørt før blir 17.. og jeg har vorre ilag med ama mi i snart 7 år... det vil si.... siden jeg var 9 10 år gammel. Det er mer seriøst en du tror. Jeg er Veldig voksen får aldern.. men skjønner at jeg kom til feil plass for og spørre om dette....... Bare steng denne. Jeg spørr en annen plass. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvis han er 91 mod er han vel 16/17? heh. Måle finger er vel bare å bruke målband? hvis du skal måle fingren til dama kan du jo gå på badet og måle en av de andre ringene hennes? Rekner med hun har en eller 2 som hun ikke bruker.. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 men skjønner at jeg kom til feil plass for og spørre om dette....... Bare steng denne. Jeg spørr en annen plass. Beklager, var ikke meningen at du skulle ta det på den måten . Menne.. måle fingern uten at hu merker det.. den var tricky . Gjøre det veldig forsiktig mens hun sover kanskje? Gjøres nok med et målbånd. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ville nok satset på å låne (uten at hun vet det da) en av hennes ringer å måle den, eller enda bedre, ta den med til den plassen du har tenkt å kjøpe ringen å få en fagmann til å måle den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hehe, ser for meg at han drar fram eit skyvelær midt på natta for å måle ringfingeren til dama. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har hun ikke en ring liggende som du kan ta med til gullsmeden å måle med? Når jeg forlovet meg var jeg med å valgte ring, noe annet hadde ikke kommet på tale De finnes i mange fasonger, og ikke minst prisklasser !! Hva med å fikse en romantisk middag. Så spør du henne rett ut om hun vil forlove/gifte seg med deg. Så blar du fram en forlovelsesring katalog eller tre Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har hun ikke en ring liggende som du kan ta med til gullsmeden å måle med? Når jeg forlovet meg var jeg med å valgte ring, noe annet hadde ikke kommet på tale De finnes i mange fasonger, og ikke minst prisklasser !! Hva med å fikse en romantisk middag. Så spør du henne rett ut om hun vil forlove/gifte seg med deg. Så blar du fram en forlovelsesring katalog eller tre Bare husk å kryss ut de du ikke har råd til. Hehe Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Vår ring kostet mange tusen, og jeg blir sjokkert når folk velger seg en ring til 2-4 tusen fordi den er 'billig'. Man skal tross alt ha ringene evig Alt i alt er det jo ikke prisen det kommer an på Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 ang. din finger, bare spørr hos gullsmeden Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 De har egne 'størrelseringer' på gullsmeden En ting kan jo være å bite av dama fingern?? Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hehe, ser for meg at han drar fram eit skyvelær midt på natta for å måle ringfingeren til dama. I lol'd Regner ikke med at de bor sammen i en alder av 16-17..? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 De skal da ikke være noe problem å finne tak i en av ringene hennes? Hvis ikke, så må du bare spørre og/eller ta henne med på gullsmedforretningen ^^ Lenke til kommentar
shadow_ Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Som flere har nevnt tidligere her: Lån en ring og ta den med til gullsmeden Var i allefall det jeg gjorde når jeg og dama forlovet oss for 5 1/2 år siden i en alder av 17 og 18 år Hmm.. begynner vel kanskje å bli på tide å få "oppgradert" til gifteringer Uansett, når det gjelder pris så finner du egentlig det meste. De jeg kjøpte er i hvitt gull (med en diamant på hennes), og kostet vel sånn ca 5k -6k tilsammen. Tok forresten og polerte ringene med Dremelen her om dagen Funka fett! Endret 23. januar 2008 av shadow_ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ser ikke problemet - klipp av henne fingeren mens hun sover og ta den med til gullsmeden slik at han kan måle omkretsen. Kan godt hende at hun våkner, så ha en god unnskyldning i bakhånd - ellers blir du stående der som en idiot med saksen i den ene hånden og en avkappet finger i den andre, det er aldri bra. :/ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg er Veldig voksen får aldern.. Legg merke til stor V! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg er Veldig voksen får aldern.. Legg merke til stor V! Jeg vil òg pirke! Pokker, sauer er jammen meg stygge dyr. Har aldri tenkt over det før, men det slo meg bare plutselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå