jatta Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei Lurte på hvordan jeg kunne få overført noen videoer til ps3 uten å ha en ekstern harddisk? Vil hd mkv filer fungere på ps3? Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 mener du streaming? tror ikke man kan fysisk flytte noe over med nettverk, men du kan legge det inn med f.eks en USB stick Lenke til kommentar
biffmeister Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 mener du streaming?tror ikke man kan fysisk flytte noe over med nettverk, men du kan legge det inn med f.eks en USB stick Man kan flytte/kopiere film/bilder/musikk via f.eks Windows media player i nettverk. Men hvor praktisk det er sammenliknet med en usb stick er en annen ting Lenke til kommentar
jatta Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Tenkte på overføring ja, ikke streaming. Men uansett får man spilt av mkv filer på ps3? Lenke til kommentar
biffmeister Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tenkte på overføring ja, ikke streaming. Men uansett får man spilt av mkv filer på ps3? Etter hva jeg har forstått får man ikke spilt av mkv filer på ps3. Lenke til kommentar
jatta Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Finnes det noen måter å gjøre om formatet på mkv filer a? uten å ødelegge kvaliteten på filmen? Lenke til kommentar
biffmeister Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Finnes det noen måter å gjøre om formatet på mkv filer a? uten å ødelegge kvaliteten på filmen? Prøv å les litt i denne tråden og se om du blir klokere. Jeg har dessverre ikke noe svar. Har ikke prøvd selv enda. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=895337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå