Slk Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hei , har NGT adsl i dag og er stofornøyd men ser at firstmile er på trappene her nå med VDSL/SDSL til meget hyggelige priser , lurer på om jeg kan beholde mitt gamle NGT abonnement for å teste firstmile noen mnd når det kommer (vet at min sentral er klargjort av de) er igjen 1 trådpar i kabelen som er ledige (telefon går via tv kabelen) en annen ting er om firstmile klarer og levere bra speed(peering) til us osv , må ikke ISP' forhandle seg fram til avtaler her ? Lenke til kommentar
Firstmile Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Vi bestiller eget kobberpar hjem til deg. Er det ikke noen kobberpar ledig kan du kun få ADSL fra oss, da over telefonlinjen din. For øvrig har vi ett års bindingstid. Mvh, G. Rimala Lenke til kommentar
qdos Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Så denne tråden, og kom på et spørsmål som jeg har lurt på i lang tid: Hva er egentlig maksimal teoretisk overføringskapasitet på en vanlig telefonkabel? Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 The speed of voice? Lenke til kommentar
Firstmile Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Så denne tråden, og kom på et spørsmål som jeg har lurt på i lang tid: Hva er egentlig maksimal teoretisk overføringskapasitet på en vanlig telefonkabel? Det er mange faktorer som spiller inn her, tykkelse og kvalitet på kobberet samt lengde. Av kommersiellt tilgjengelig utstyr er det idag kun to bånds VDSL chipset som overfører opp til 15Mbit/s symmetrisk over avstander opp til 1500 Meter på ett trådpar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå