Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Virus- Får ikke formatert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Har fått virus på pcen:(,

Har prøvd å formatere, men når jeg starter pcen på nytt for å formatere får jeg blåskjerm :cry: .

Hva må jeg gjøre?

Trenger hjelp fort :cry:

Det var ikke veldig mye detaljer her som:

Har du antivirusprogram instalert?

Får du starta maskina og brukt den på normal måte?

Hvis du ikke får brukt pc-en så start den i sikker modus M/ nettverk, det gjør du ved å trykke f8 når du ser logoen til pc merket ditt kommer opp. Så laster du ned "Superantispyware" www.superantispyware.com last ned gratisutgaven.

Ta et søk med den, ta på "complete scan" Den antivirusen skal få bort det meste hvis ikke er AVG free edition bra.

Hvis du kommer inn på pc-en på normal måte gjør du alt som står over her bare at du laster ned "Superantispyware" og scanner, complete scan

Lenke til kommentar
Hei.

Har fått virus på pcen:(,

Har prøvd å formatere, men når jeg starter pcen på nytt for å formatere får jeg blåskjerm :cry: .

Hva må jeg gjøre?

Trenger hjelp fort :cry:

Det var ikke veldig mye detaljer her som:

Har du antivirusprogram instalert?

Får du starta maskina og brukt den på normal måte?

Hvis du ikke får brukt pc-en så start den i sikker modus M/ nettverk, det gjør du ved å trykke f8 når du ser logoen til pc merket ditt kommer opp. Så laster du ned "Superantispyware" www.superantispyware.com last ned gratisutgaven.

Ta et søk med den, ta på "complete scan" Den antivirusen skal få bort det meste hvis ikke er AVG free edition bra.

Hvis du kommer inn på pc-en på normal måte gjør du alt som står over her bare at du laster ned "Superantispyware" og scanner, complete scan

Beklager at jeg kom med for lite info.

Har antivirus intallert, Norton

Jeg får startet pcen på normal måte, men så fort den er inne i windows sier norton at det har oppdaget et virus, har flere forskjellige virus...

Så blir de slettet men kommer bare tilbake igjen :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...