sindrejibb Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vet ikke om det er filserver det heter eller hva. Men ihvertfall, jeg kommer til å lage filmer som sikkert kommer på en 600 MB +-. Skulle gjerne lagret filene et sted på nettet som en filmfil, ikke som youtube f.eks. Filmen skal nemlig spilles direkte av på en hjemmeside, og den må ikke komprimeres eller noe tull. Forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Vet ikke om det er filserver det heter eller hva. Men ihvertfall, jeg kommer til å lage filmer som sikkert kommer på en 600 MB +-. Skulle gjerne lagret filene et sted på nettet som en filmfil, ikke som youtube f.eks. Filmen skal nemlig spilles direkte av på en hjemmeside, og den må ikke komprimeres eller noe tull. Forslag? Skal alle som er på siden din streame 600mb+ videofiler? Det er en grunn til at de komprimerers på youtube og lignende. Endret 21. januar 2008 av Slettet-q5ES5fDk Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Ja, de skal kunne se en film som kanskje er på den størrelsen ja. Her er det ikke snakk om mange om gangen da, sannsynligvis maks 1 om gangen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg foreslår at du heller lar brukerne laste ned videoen om det ikke er en spesiell grunn for å la den streames. Du kan for eksempel bruke http://mihd.net/ Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Synes det er mye fetere at folk ser filmen på sida. Godt eksempel: www.chaozproductions.com Gå på video, deretter Helly Hansen Invitational. Kunne tenkt meg sånn, bare muligens uten meny. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Den videoen er no då ganske kraftig komprimert, og ikkje meir enn 56,5MB. Kor lange videoar skal du leggje ut? Når det gjeld streaming vs. nedlasting, so foretrekker eg personleg å laste ned videoar om det er mogeleg. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 kanskje 20 min. video eller noe slikt, på slutten av vintersesongen da. Men det funker fett å ha den som nedlasting og altså, men uansett må jeg jo ha et sted å legge den. Og vil helst slippe sånn megaupload-greier osv. Vil at det skal lastes ned direkte fra hjemmesida, ikke via noe annet tull. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Bumper denne jeg. Lurer fortsattt på dette, så hadde vært greit med noen svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå