Dernel Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Heisann, har akkurat koblet til annlegget mitt, er 5.1 Men når jeg spiller av muikk er gitarspillingen og alt det høyt, mens all teksten blir borte, slik at det hørest ut som det bare er gitarspilling. Har prøvd og stilt på lydinstillingene men ingenting funker. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er det en equalizer på anlegget ditt? Prøvd å justere på denne? Hva bruker du som kilde? Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvilken kabel og forsterker bruker du? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Kilde? har spilt dem av både i limewire, winamp og WMP men like rart alle steder, og har equalizer, men det hjlelper ikke og still på den. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er alle sangene sånn eller er det bare noen få? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Alle sangene er sånn, og nå kobla jeg til headsettet og lyden er like rar, bare at nå hørest det ut som et akvarium... Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Da vet vi i alle fall at det er PCen det er noe rart med. Jeg ville avinstallert lydkortdriverene og installert de på nytt. Og hvis problemet fortsatt er der må vi finne på noe lurt Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Fant det ut akkurat nå, på realtek HD audio manager har jeg satt karaoke på. Men nå funker det Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg