Gå til innhold

Kan jeg få en forklaring på hva msn-viruset gjør?

Anbefalte innlegg

Greit, du får viruset, og det blir automatisk sendt til folk i kontaktlista (har også hørt at msn automatisk logger seg på for å sende det)

men hva skjer så? Blir dataen tregere? havner mailadressen i en spam-liste? formerer viruset seg? er det en nøkkel til hackere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter det jeg har hørt fra ørten folk jeg har snakket med er at viruset gjør: PC-en tregere og internettlesing/surfing tregere, det legger seg diverse filer på PC-en din, viruset sender en falsk beskjed til vfolk på kontaklisten din med en fil og det gjør at du sender automatisk, uten at du vet det viruset videre til alle på kontaklista di.

For en elendig setning det ble :p

Lenke til kommentar
Etter det jeg har hørt fra ørten folk jeg har snakket med er at viruset gjør: PC-en tregere og internettlesing/surfing tregere, det legger seg diverse filer på PC-en din, viruset sender en falsk beskjed til vfolk på kontaklisten din med en fil og det gjør at du sender automatisk, uten at du vet det viruset videre til alle på kontaklista di.

For en elendig setning det ble :p

så en plass på vg at det også er en nøkkel for gründeren av viruset til å komme seg inn på datamaskinen (?)

og, hva gjør den mailadressen på slutten av alle linkene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...