gnaling94 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg prøver å innstallere temaene Pearl Black og Pearl Black Fire Edition på min Nokia N95 8gb. Det står at det skal gå an å innstallere på N95, jeg anter det gjelder 8gb-versjonen også? Det kommer opp en melding når jeg prøver å innstallere temaet: "Sertifikat utgått." Hva vil dette si? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Gjetter at temaene er noe man må betale for og ike kan overføres fra telefon til telefon. Kopibeskyttet rett og slett. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Still datoen på mobilen tilbake til 2007/2006. Etter at du har installert teamet, så kan du stille den tilbake. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kanskje du får gudene med deg om du skifter til en bedre emnetittel! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Gjetter at temaene er noe man må betale for og ike kan overføres fra telefon til telefon. Kopibeskyttet rett og slett. Jeg gjorde som du sa, og nå kom det opp en ny melding på telefonen: "Sertifikat ennå ikke gyldig eller utløpdt. Telefonens dato og tid kan også være feil." Temaet er lastet ned fra internett, og det er gratis. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Prøv å sett klokka til desember 2006. Grunnen til at du må stille klokka er at sertifikatet kun varer i ett år, dersom du stiller klokka for tidlig vil du få meldingen du fikk, om at sertifikatet ikke er gyldig enda. Var jeg som lagde Pearl Black, så jeg burde kunne dette Foresten så er bakgrunnsbildet i musikkspilleren bugga på N95 8GB. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og nettiketten angående dette. Endret 24. januar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg