Gå til innhold

En Sikker Sikkerhets Pakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner egentlig ikke hvordan Bitdefender kunne ha vunnet.

Ikke jeg heller. Stoler ikke i det hele tatt på denne siden.

Samme nettside hadde for et år siden en test av firewaller. Og som en av de beste anbefalte de Sygate .De la også ut link til en forhandler som selger sygate.

Problemet er bare at Sygate ikke finnes mere(bortsett fra noen servere som du kan laste ned versjon 5.6 helt gratis ) Hvordan kan du selge et produkt som ikke finnes ?

Sygate ble forresten kjøpt opp av Symantec for 4-5 år siden.

Lenke til kommentar

Her er en omtale av sikkerhetspakken til NOD 32 fra en nettside jeg stoler på. Pc mag er en av verdens største datablader som gis ut.

Konkluksjonen er at mens Eset er knallgode på virus så er deres antispyware og firewall for dårlig.

Vinneren ble ikke uventet Norton Internet Security.

Har selv hatt NIS for noen år siden. Kvittet meg med det da jeg syntes det brukte mye ressurser.

Dagens utgave er noe helt annet.Ressursbruken har gått kraftig ned og tar jeg ikke feil så bruker Norbat NIS.

Endret av johome
Lenke til kommentar

styr unna zonealarm hvis du har Vista!! Kjøpte Zonealarm security suite med tre lisenser, har XP på to pcer og Vista på en. XP-pcene funker utmerket, mens Vista-droget oppførte seg som en dass. Den var helt sikkert sikret mot skadelige angrep, men den var treigere enn de gamle maskinene jeg har. Avinstallerte Zonealarm og alt funker nå som en drøm, setter min lit til Vistas innebyggede greier enn så lenge..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...