Freke88 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har blitt hacket for ikke så lenge siden og mistet 200gb med "important data" men heldigvis hadde jeg en backup på eksterndisken så nå har jeg bestemt meg får å gjøre storinnkjøp *JEG VIL VÆRE TRYGG* Antivirus: Kaspersky® Anti-Virus AntiSpyware: PC Tools® Spyware Doctor Firewall: ZoneAlarm® Pro Shield: ZoneAlarm® ForceField Register: PC Tools® Registry Mechanic Gi meg deres mening om forandringer før jeg kjøper varene Lenke til kommentar
johome Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Gode valg , men freewareprogrammer klarer det like godt. Antivirus :Avira Antispyware :Spyware Doctor kryss av for Spyware Doctor , og du får programmet gratis... Antispywareprogrammer kan du bruke flere av. Et godt valg er Super Anti Spyware Firewall :Comodo Eller Online Armor Begge firewaller er knallgode og tettere enn Zone Alarm Pro. Har selv brukt freewareprogrammer i mange år og aldri blitt hacket , knapt nok hatt virus. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg lastet ned gratis en full pakke fra Kaspersky. Den inneholdt firewall i tillegg. Det var kun en 30 dagers test, men herregud så fornøyd jeg var. Mulig at jeg faktisk kjøper den en dag. Beste sikkerhetsprogrammet jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg lastet ned gratis en full pakke fra Kaspersky. Den inneholdt firewall i tillegg. Det var kun en 30 dagers test, men herregud så fornøyd jeg var. Mulig at jeg faktisk kjøper den en dag. Beste sikkerhetsprogrammet jeg har prøvd. Høres flott ut! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg lastet ned gratis en full pakke fra Kaspersky. Den inneholdt firewall i tillegg. Det var kun en 30 dagers test, men herregud så fornøyd jeg var. Mulig at jeg faktisk kjøper den en dag. Beste sikkerhetsprogrammet jeg har prøvd. Høres flott ut! Det er flott! Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Problem :O Kaspersky® Anti-Virus 7.0 Isnt working with PC tools and ZoneAlarm Installed :o What kind of a joke is that? A antivirus software that refuses to install cause i have a FIREWALL and a anti SPYWARE software? Endret 21. januar 2008 av Freke88 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Problem :ONår du kombinerer ulike sikkerhetsprogrammer blir resultatet gjerne et salig rot. I hvert fall hvis brannmuren, antivirusen og spywareprogrammet kjører et "resident shield"/sanntidsskann etc., og kranlger med hverandre. Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Ja men hva skal jeg gjøre da? :o Edit: Uvant med norske forum Endret 21. januar 2008 av Freke88 Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Nå har eset gitt ut Smart Security. Har jeg brukt nod32 lenge,kan ikke bli så mye bedere en det. Nå med full sikkerhetpakke,er helt klart noe og tenke på. http://www.eset.com/ Endret 21. januar 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Nå har eset gitt ut Smart Security.Har jeg brukt nod32 lenge,kan ikke bli så mye bedere en det. Nå med full sikkerhetpakke,er helt klart noe og tenke på. http://www.eset.com/ PC Tools fant mye mere enn NOD32 sin spyware, men de jobber ikke sammens Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Nå er Smart Security en full sikkerhet pakke. Når det gjelder resussbruk og hastighet er det ingen konkurranse. Endret 21. januar 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Okok med masse om og men så har jeg fått meg selv til å forstå at det "teoretiske beste spion, virus og brannmur programmene hater å jobbe sammens" så det blir nokk best med en pakke løsning Da er spørsmålet! Kaspersky® Internet Security 7.0 Eller: ESET Smart Security NOD32 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kan du ikke bare prøve en trial av begge og deretter se hvem du er mest fornøyd med og kjøpe den? Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Er det jeg holder på med men scanning er så slow NOD32 fant 4 trussler og nå er NOD slettet og kasper er installert og stå på scan PS: har ikke slettet noen av trusslene NOD fant så jeg kan sjekke om kasper finner det samme eller mindre Endret 21. januar 2008 av Freke88 Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg likte Nod32 sine menyer bedre men Kaspersky fant 3 ormer some NOD32 ikke gjorde men jeg likte ZoneAlarm PRO veldig godt også! er det virkelig ikke noen måte å bruke ZoneAlarm sin brannmur istedenfor NOD32 eller Kaspersky sin innebygde mur? Lenke til kommentar
baosen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg tror hvis du går inn i Toggle Advanced Mode -> setup -> personal firewall -> disable all filterings skal hjelpe, ellers så finnes NOD32 uten brannmur. Den heter bare NOD32 Anti-Virus. Den andre pakken med brannmur heter ESET Smart Security. Jeg vet ikke hvordan man skrur av brannmuren på Kaspersky . Kaspersky er et bra valg til antivirus. Jeg har hørt at Kaspersky har den største virussignatur-databasen. NOD32 er den raskeste antivirus-programmet av dem alle. Den har også en god Detection Rate. Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 NOD32 er raskt sier du jeg liker raskt =) men krever det mere av systemet av den grunn? for jeg må si jeg er mer fornøyd med NOD, selv om kasptersky fant 3 ormer som NOD ikke fant selv om jeg manuelt scannet orm mappa med NOD Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) NOD32 er raskt sier du jeg liker raskt =)men krever det mere av systemet av den grunn? Nod32 krevere mye mindere av systemet. Skrevet for meste part med assembly språket. selv om kasptersky fant 3 ormer som NOD ikke fant Den testen der er vel ja borkastet,viss du ikke vet hva du driver med. Endret 22. januar 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Den testen der er vel ja borkastet,viss du ikke vet hva du driver med. Err, Hvorfor det? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Kan se litt på test prosedyrer her,fra uavhengig tester. http://www.virusbtn.com/vb100/about/100procedure.xml Har du ikke hørt om false positives før og hva det er,bør du ikke gjøre noen tester. Og nod gjør det bra her. ------------------------ ESET has achieved 47 Virus Bulletin VB100 Awards, more than any other vendor. In Virus Bulletin's comparative tests, ESET NOD32 Antivirus has not missed an 'In the Wild' virus sample since May 1998. Endret 22. januar 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå