Amobil generelt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Om du har en skikkelig ubrukelig mobiltelefon gir vi deg nå muligheten til å bytte den i intet mindre enn to Samsung U700. Les mer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dette var jo et interessant tiltak Men hva er oddsen for å "vinne", sikkert en haug som prøver seg Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det jeg lurer litt på, er hva amobil skal med en kasse full av ødelagte eller skrale mobiler? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Det jeg lurer litt på, er hva amobil skal med en kasse full av ødelagte eller skrale mobiler? De får vel strengt tatt bare mobilen til den som vinner. Sikkert bare får å ha noe litt anderledes enn en vanlig konkurranse. Det er nok like stor sjanse for å vinne som i alle slike konkurranser, ganske liten. Endret 21. januar 2008 av trygveaa Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fint å få kunne butte inn mobilen, for de som kunne trenge det. Men jeg vet ikke hvor stor sjansen er for å vinne. Men det er bedre å prøve enn å ikke, for det er ikke en dum premie å vinne! Lenke til kommentar
BjoroyIL Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ingen dum deal. Og selvfølgelig skal jeg delta i konkurransen. Men mangler ett nummer å sende MMS til da.! Er det bare meg? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tøff konkurranse:) Er det "greit" å finne fram en eldgammel mobil, være litt kreativ osv? Eller bør det være en som en faktisk bruker nå? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ingen dum deal. Og selvfølgelig skal jeg delta i konkurransen. Men mangler ett nummer å sende MMS til da.! Er det bare meg? Send MMSen til [email protected] Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg har en megastor nokia,og en megastor simonsen(mursteinsstørrelse)norsk mobil med docking og extra batteri,kan det være intresant? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er det kåret en vinner eller? Lenke til kommentar
Ovindahl Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er det kåret en vinner eller? Hos meg er det hvertfall uke 6 nå... Lenke til kommentar
Ovindahl Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 synes dette er litt tregt jeg... =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg