Gå til innhold

Lyd ved kopiering av dvd i dvd2avi

per23

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å kopiere en dvd ved hjelp av dvd2avi, underprogram til dvd2svcd. Fikk kopiert selve bildet, men ingen lyd. Den la seg som en egen fil i den samme mappa som filmklippet, men hvordan spille av lyden samtidig som man ser filmen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Siden DVD2SVCD ble nevnt...

Det virker som jeg har kastet bort rundt et døgn på å la en fillemaskin jobbe med å konvertere en film jeg rippet (fra en av mine egne DVD'er). Bildekvaliteten er helt grei, men lyden er ikke der, og programmet gav meg først en drøss feilmeldinger om missing BMP - og så som et siste nådestøt (hentet fra loggen):

Saving bbMPEG settings: C:Program FilesDVD2SVCDbbMPEGdefault.ini

Executing RunbbMPEG. Commandline:

"C:Program FilesDVD2SVCDbbMPEGRunbbMPEG.exe" "C:Program FilesDVD2SVCDMovieTitlePicture.bmp.mpg"

File not found The system cannot find the file specified

Er det noen måte jeg kan lappe sammen filmen med audio og subtitles nå nå, det må da være det? Jeg valgte å prøve dette programmet fordi jeg ikke fant noe annet som virket, eller som var "enkelt nok" for en som ikke har gjort det før.

EasyDivx vil ikke engang la meg velge hvor filmen skal lagres, så det har jeg strøket av lista. Gir meg beskjed om at stasjon ikke må ha merkelige tegn, eller noe i den dur, uansett hvor jeg klikker.

Og ja, jeg vet om den Doom siten, men om noen kan bruke noen sekunder på et raskt svar, ville det vært bedre enn å måte lete der da jeg ikke engang er sikker på hva jeg må lete etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...