jahas Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei Jeg har på følelsen at jeg må forbedre noen karakterer når jeg kommer ut fra videregående. F.eks. 2mx og 2fy. Lurer da på åssen karakterene blir regnet. Vil karakterene jeg fikk på videregående bli stående, eller vil de da forsvinne. Hvis jeg ikke er fornøyd med karakteren jeg får når jeg prøver å forbedre faget, kan jeg da prøve å forbedre det ennå en gang? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du kan forbedre så mange ganger du vil. Den beste blir stående. Du får to vitnemål når du er ferdig (fram til du er 21), det ene har de karakterene du får som standpunkt, det andre har de forbedrede. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Du kan forbedre så mange ganger du vil. Den beste blir stående. Du får to vitnemål når du er ferdig (fram til du er 21), det ene har de karakterene du får som standpunkt, det andre har de forbedrede. ok, primær og sekundær med andre ord? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Nemlig. Og den beste karakteren teller på ordinærvitnemålet (ordinær, ikke sekundær) Endret 21. januar 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 oki, takker var det jeg håpet på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå