Imperator Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei Har en Acer Aspire 5720ZG med Windows Vista business. Om jeg setter maskinen i dvale eller hvilemodus starter ikke maskinen igjen. Eller mer presis, det virker som skjermen ikke kommer seg i gang. Det virker som maksinen spinner opp og kommer til liv, men skjermen forblir svart. Samme skjer om jeg lukker lokket, eller lar maskinen stå til den slår inn strømsparing. Har sjekket strømsparing og der står det at skjermen blir slått av etter 15 min innaktivitet. Etter 30 minutter går maskinen i dvale. Altså ser et ut for meg at det er skjermen som har trøbbel med å slå seg på etter den har vært av. Eneste måten å få maskinen i live igjen er å slå av og på, noe som er plagsomt. Noen som har vært borti det samme, eller som har tips til hva jeg kan gjøre? Mvh André Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 kan det hende at det er baklyset i skjermen som ikke skrur seg på? du kan se etter ved å lyse på skjermen med en sterk lykt, er det bilde der da, er det lysene. Lenke til kommentar
RetroChat_net Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Som jeg postet i lignende tråd (alltid verdt et forsøk): ...Ikke helt sikkert at jeg treffet blink her, men en ting du burde prøve er å gå inn på den strømstyrings-profilen du bruker og deaktivere den "selektive USB-dealtiverinen" som er der...Hadde et lite sammenstøt mellom den og MSN på en annen ASUS maskin... ...Veldig ålreit dersom du også hadde kunnet gitt en tilbakemelding om det funker... ...Lykke til... RetroChat.Net Endret 28. januar 2008 av RetroChat_net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå