Gå til innhold

Problemer med Nero Visions

Bmwpia82

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg prøver å få brent dvd og det er like før jeg klikker på Nero snart!! :wallbash:

Har en stasjonær pc med en brenner som heter Lite-On trur jeg, kjøpt på Elkjøp og kan brenne x52 har jeg sett ett sted. Da jeg kjøpte den fikk jeg med Nero 7 tror jeg det var og installerte det... Det funket kjempebra lenge, også gikk prøvetiden ut og jeg betalte for å ha det lengre (til evig tid trodde jeg) via nettsiden til Nero. Det funket også ganske lenge, bortsett fra ett par ganger hvor den har kræsjet mitt i brenningen... Da har jeg måttet omtrent kutte strømmen for å avslutte, og da har jo selvfølgelig hele brenningen vært forgjeves. Kan legge til at jeg har bare brukt den til å brenne dvd-video som det heter, som jeg har kunnet spilt av i dvdspilleren min.

Rett før helga i forrige skjedde det igjen, den stoppet helt opp og kræsjet under brenning av dvd-video... Ingen feilmelding, sto bare at den brente.. Men bilde var helt still og vinduet rørte ikke noe på seg på flere timer... Etter at maskinen var restartet skulle jeg forsøke på nytt, og alt fungerte til jeg skulle legge til den siste avi.filen. Da kom det bare opp en hvit konvolutt, forsøkte å slette alt og legge til på nytt men det fungerte heller ikke. Og plutselig fikk jeg ikke lagt til avi.filer som jeg har brent tidligere osv. Da kom det plutselig opp at Mpeg-4 koding var utgått eller noe. Da ble jeg så irritert at jeg slettet hele skiten, hadde jo betalt for å bruke Nero sant?

Fant ut at jeg skulle prøve å laste ned gratis prøveversjon av Nero 8 igår, og det funket ok til jeg skulle legge til filer. Oppdaget da at jeg fikk lagt til færre avi.filer enn i den forrige versjonen, men ikke så stort problem. Den starter å brenner, og det går helt bra til siste minutt... Da kræsjer den IGJEN!!!

Noen som har hatt samme problem med Nero? Noen som vet om jeg gjør noe galt?

Synes også at Nero bruker VELDIG lang tid på å brenne 5 avi.filer a' 350 mb ca. Den brukte i dag ca 5,5 time. Er ikke det mye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...