duppsko Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Call of Duty 4 hakker når jeg starter spillet. Det hjelper å slå av den ene kjernen på prosessoren, men er litt tungvint å måtte gjøre det hver gang jeg starter spillet. Har prøvd å google meg frem til noe svar, men ser ikke ut som det er noen andre som har problemet. Har en Intel Q6600 prosessor. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har ikke noe problemer med Quadcore og Cod4 :s akkurat samme prosessor også. tror det er noe annet som feiler pc-en din. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Finnes det noen update/driver for prosessoren? På enhetsbehandling står det Intel Xeon X3210. Hørres ikke ut som min!? Og driverdatoen er fra 2004. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) jaha? Sikker på at du har fått rett prosessor når du kjøpte den? men uansett, så tror jeg ikke call of duty 4 støtter firekjerners prosessor, så da kjører den jo bare på en eller to kjerner uansett... men kan kanskje være skjermkortet ditt som er ødelakt/gammelt. Endret 21. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Skjermkortet er ikke noe gale med. Virker når jeg velger affinitet 0-2 og ikke 0-3 på kjerner via oppgavebehandlingen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kanskje den fjerde kjernen rett og slett er skadet? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Kanskje den fjerde kjernen rett og slett er skadet? Noen måte å sjekke den på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå