Kjeks Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Hei! Jeg er på utkikk etter et bra og ikke alt for dyrt GeForce3 kort. Prisklasse: 2000-3000 kr. Og håper noen kan dele noen erfaringer. :smile: Hører mye bra om Gainward og Asus, og har da kikket litt på Gainward G3 Ti/460TV "Golden sample" og Asus 8200 G3 Ti200 DeLux. Det jeg legger vekt på ved siden av 3D ytelsen, er at TV-ut og monitor kan brukes samtidig. Har lest at TV-ut kvaliteten på ASUS er veldig bra, og lurer på hvordan den er på Gainward? Gainward har DVI utgang til LCD monitor, dersom jeg ønsker å bruke DVI delen. Vil DVI fungere samtidig med TV-ut? Twinview? Dersom dette ikke fungerer, stiller ASUS en del sterkere. Dette kortet har ikke DVI, men til gjengjeld TV-in og 3D briller. Men jeg har også hørt at det er problemer med at standard VGA ut og TV-ut, ikke fungerer samtidig på Asus. Noen som har erfaring med dette? Ellers ønsker jeg alle en fin dag! :smile: Lenke til kommentar
JonE Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Hm, har bare testet TV-ut alene - men etter det som sto på Hardware.no i test på det Gainward Geforce2/450 kortet - så kunne ikke dette bruke TV og monitor samtidig. Ta en kikk på en av de siste testene der nå, så ser du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå