TwiiK Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ja, de helikoptrene har alltid vært der til meg. Synes det mappet var veldig artig. Men med Blackout fatter jeg ikke hva de tenkte når de laget det. Vi har jo allerede en spirituell oppfølger til Lockout og den heter Guardian. Vi ville ha Lockout. Ikke Lockout - new bigger & better edition. Bare småting som det at man ikke kan gå ned fra sniper tårnet og se rett over til underetasjen i BR-tårnet ødelegger mapet totalt synes jeg. Dessuten er jo alt så stort nå at man ikke har de artige choke pointene fra Lockout. Synes Guardian er mye artigere enn Blackout. Ser ikke hvorfor de skal drive og remake maps når de faktisk ikke remaker de. Det kan jo ikke gå positivt. Synes de like gjerne kan holde seg til å lage nye maps da. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 spørs vel sikkert vilken gametype du spiller i ellers så kansje noen andre tar dei og ødelege dei? Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg har ikke lest hele tråden, så jeg spør; De nye greiene, Visual Filter eller hva det heter, følger det MED map packen? Eller laster man det ned separat/får det i en oppdatering? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 De nye greiene, Visual Filter eller hva det heter, følger det MED map packen? Eller laster man det ned separat/får det i en oppdatering?Du finner det i Forge under "Scenery". Helt nederst. Følger med pakken. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det er faen meg elendig, burde komme med en oppdatering. -.- Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det er faen meg elendig, burde komme med en oppdatering. -.- Du kan jo se på det som en oppdatering som kommer om noen måneder da:P Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det er faen meg elendig, burde komme med en oppdatering. -.- Eh, hvafan? Det gjorde jo det. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg tenker på en sånn gratis greie som man får tilbud om når man skrur på Xboxen, av og til. -.- Husker en gang jeg fikk noe slikt: "An update for this game is avaiable. Download...? osv" Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 HVA SÅ? Det er der uansett. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det koster penger, og jeg har ikke råd. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det koster penger, og jeg har ikke råd. Åja, jeg trodde du hadde pakka jeg. Sorry. Litt vanskelig å forstå hva du mente. Grunnen til at det ligger i pakka er vel bare for å få flere folk til å kjøpe den. Teit, men forståelig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det er nok sannsynlig at pakken vil bli gratis om noen måneder, da de sikkert vil at banene skal være med i matchmaking, og føler det blir litt fegt hvis folk ikke får spille det. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Og da er alle de gode idéene mine brukt opp. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 blir det gratis før, under eller etter sommerferien? juni- juli Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Pakken koster jo rundt 60-70 kroner eller hva? Spar opp ukelønna di i to-tre uker, så får du råd. Pråblem sålvd. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Venter nok til den blir gratis jeg også. Passer bra å vente til alle har den, da den blir obligatorisk i matchmaking. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 er jo greit og ha de fra før av og være kjent på de når de kommer i mm , så har man overtaket med en gang Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Pakken koster jo rundt 60-70 kroner eller hva? Spar opp ukelønna di i to-tre uker, så får du råd. Pråblem sålvd. money ekje problemet vettu. men ein gadda ikkje å kasta vekk penger på tri banar. selv om dei er vert det. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 money ekje problemet vettu.men ein gadda ikkje å kasta vekk penger på tri banar. selv om dei er vert det. eg refararte te the jester rece. ka e då probleme ? Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 e ikkje problemer eg tror bare at det sikkert er andre enn meg som ikkje orker å gå inn og kjøpe poeng til noen baner som blir gratis etter ein stond. men eg kunne gjerne hatt lyst på noen av dei poenga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå