Lakus Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg lagde ett Map for noen uker siden i Forge som jeg Kalte Purple Rain! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Del det da, så kan vi se om det er noe tess! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Del det da, så kan vi se om det er noe tess! Er bare Epitaph banen med ekstremt mye Custom Powerups og Teleporter og shit overalt. Gametypen gjør at det er bare Covenant våpen og at man alltid løper eller hopper høyt/fort avhengig av når du respawner osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Del det da, så kan vi se om det er noe tess! Er bare Epitaph banen med ekstremt mye Custom Powerups og Teleporter og shit overalt. Gametypen gjør at det er bare Covenant våpen og at man alltid løper eller hopper høyt/fort avhengig av når du respawner osv. Dumt spm men, hva er custom powerups? Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 den røde gløde kulen vet eg er bedre skold (det er sykt dårligt i matchmaking) og den blå som er camo alså usynlighet. den gule ser vel bare kul ut? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) den røde gløde kulen vet eg er bedre skold (det er sykt dårligt i matchmaking) og den blå som er camo alså usynlighet.den gule ser vel bare kul ut? custom powerups er vel den gule, altså du kan ordne på hva den gir. Men overshield er jo helt sykt i matchmaking da. Hvis du kommer i en kamp så kan du bare ta skjoldet så er du uovervinnelig en liten stund, du kan bli stucka uten at det skjer no( ) Endret 6. februar 2008 av gormers Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 den røde gløde kulen vet eg er bedre skold (det er sykt dårligt i matchmaking) og den blå som er camo alså usynlighet.den gule ser vel bare kul ut? custom powerups er vel den gule, altså du kan ordne på hva den gir. Men overshield er jo helt sykt i matchmaking da. Hvis du kommer i en kamp så kan du bare ta skjoldet så er du uovervinnelig en liten stund, du kan tilogmed stucke de uten at det skjer no. men bare når den lader seg opp tror eg har skjedd noen ganger ja, til og med overlevt ein hammer uten ein skramme (følte meg som guden sjøl HI HI HI) som sagt bare når den lader Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 men bare når den lader seg opp tror eg har skjedd noen ganger ja, til og med overlevt ein hammer uten ein skramme (følte meg som guden sjøl HI HI HI) som sagt bare når den lader Nei, ikke bare når den lader. Det varer faktisk lenge. Spilte LAN for en stund sia, og da tok det faktisk 4-5 sekunder før jeg ble skadet etter å ha tatt overshield. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg vill ha et map der det lett blir kaos. Foundry kan det bli kaos. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg lagde ett Map for noen uker siden i Forge som jeg Kalte Purple Rain! Vært artig og nedlasta. Del det. http://www.bungie.net/stats/Halo3/FileShar...ag=Bare%20Lakus Lenke til kommentar
Creamypeanutpanda Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ghost town ser grei ut, men det er Cotton ball jeg sikler etter Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Sjekk hva jeg fant. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Håper de har MLG i tankene når de lager nye maps, Halo 3 har strengt tatt ikke så mange ordentlig GODE "compeditive" maps som man skulle ønske. Håper Bungie i det hele er klar over hvor populært spillet er i MLG. Bungie GO GO GO! Føler jeg har sagt akkurat dette en del ganger før. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det har de jo sagt. De fokuserer mer på små, kompetitivt egnede baner. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har sett på overviewen, og våpnene ser ganske bra ut. Eneste jeg ikke er fornøyd med er overshield. Er jo gøy å være uovervinnelig når du tar den, men det blir bare teit når do folk f. eks. spawner i nærheten av den. Er ganske kult at det er så få plasmagranater da og ingen ghost, pluss at det er rocket. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har det kommet noen release date? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 kan purple rain være gode gamle midship ? hvis så kan jeg ikke vente Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Veldig bra å se Bungie gi ut ekstra innhold. Litt synd at jeg ikke er så aktivt online. Birger Lenke til kommentar
General RAAM Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er det bare meg eller minner Ghost Town dere om CS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå