mars001 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg venter så jeg er helt svett i pæra på varene mine, skal dra å hente de og trodde det ville vært unnagjort kjapt siden alt var på lager, men så gikk dagene ... Har noen erfaringer med det? Det er kanskje vanlig, hva vet jeg, irriterende er det uansett ..... Lenke til kommentar
Noelrocks Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har bestilt mange ganger fra pcutstyr med henting på lageret. Har tatt alt fra 1-3 dager. Bestilte en plasma tv derfra en gang og den dagen den skulle hentes hadde jeg ingen mulighet til å få hentet den i åpningstiden så jeg ringte og spurte om jeg kunne hente den litt tidligere. Det var helt i orden. Jeg er fornøyd med dem ihvertfall. Men man kan jo få inntrykket av at man kan hente varene samme dag. Det har ikke skjedd meg ihvertfall Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Lagerbeholdningen befinner seg ikke nødvendigvis hos PCutstyr. De har forbindelse med flere importører og gjenspeiler importørenes varelager (somn også andre butikker har tilgang til). Dermed må de først få varen over til seg før den utleveres. EDIT: På hjemmesiden har de oppgitt at: For kunder som velger å benytte seg av hentemuligheten vil transporttiden bortfalle, og dine varer vil være klare til henting i løpet av 0-4 virkedager. Den e-posten og/eller SMS meldingen som du mottar når pakken er klar, er ditt bevis på at varene kan hentes. Endret 23. januar 2008 av PerB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå