Schjellin Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hallo Jeg har ett dilemma her, jeg har veldig lyst på et ishockey spill til min ps3. Men det jeg lurer på er om jeg skal kjøpe NHL 2k7 eller NHL 08? Vært fint med noen tips. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du kan laste ned demoen av NHL 2k8 fra PSN (husker ikke om man må ha US account). Selv kjøpte jeg NHL 2008 da jeg likte grafikken og kontrollene bedre. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Du kan laste ned demoen av NHL 2k8 fra PSN (husker ikke om man må ha US account). Selv kjøpte jeg NHL 2008 da jeg likte grafikken og kontrollene bedre. Hva er egentlig forskjell? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 jeg anbefaler nhl 08(easports) på det sterkeste. Dette er tidenes hockeyspill. Før likte jeg 2ksports sine versjoner av NHL best, men nå er det helt klart EAsports sin versjon som er best. NHL 08 har vunnet flere priser for beste sportspill, og har slått store titler som Madden i USA, og det sier litt. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 jeg anbefaler nhl 08(easports) på det sterkeste. Dette er tidenes hockeyspill. Før likte jeg 2ksports sine versjoner av NHL best, men nå er det helt klart EAsports sin versjon som er best. NHL 08 har vunnet flere priser for beste sportspill, og har slått store titler som Madden i USA, og det sier litt. Men hva er egentlig forskjell ? :o Lenke til kommentar
LarzZzZz Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har ikke NHL 08 til PlayStation 3 dårlig framerate?! Til tider uspillbart liksom? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) jeg anbefaler nhl 08(easports) på det sterkeste. Dette er tidenes hockeyspill. Før likte jeg 2ksports sine versjoner av NHL best, men nå er det helt klart EAsports sin versjon som er best. NHL 08 har vunnet flere priser for beste sportspill, og har slått store titler som Madden i USA, og det sier litt. Men hva er egentlig forskjell ? :o Jeg syns det så penere ut en 2k8 og "skill stick" er en genial måte å styre på Kan se eksempler på gametrailers.com hvis du søker på NHL 2008. Har ikke NHL 08 til PlayStation 3 dårlig framerate?! Til tider uspillbart liksom? Nei? Jeg har sikkert spilt 150+ kamper og de eneste gangene jeg her merket en drop er i de "filmene" før kampen og da varer det bare i 1 sec. Endret 22. januar 2008 av shaker Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Flyter mye bedre på 360 med 60 fps, men PS3 version går greit å spille.... Endret 22. januar 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
shaker Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Noen som spurte om Xbox? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå