HaxyQ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei. Jobber med et prosjekt på skolen nå,hvor vi skal gå litt dypere inn på et yke, hvordan det er osv. Jeg har da valgt web-design. Men jeg klarte ikke å finne så mye info på nett om dette, så jeg lurte på om noen av dere hadde noen erfaring med dette yrket. Det jeg lurer på er: Hvilken utdanning må jeg ta? (Media & Kommunikasjon?) Programfag? Egen skole for å utdanne seg? Trenger jeg gå noen linjer, eller er det noe jeg må lære selv? Hvilke jobber har man? Hvor ofte jobber man? Varierer det? Sitter man hjemme å designer? Lønn? Osv. Takk for svar. Lenke til kommentar
Dexzy_0 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Tror det er en egen linje på høgskolen til dette .. og hvor mye du tjener er jo forskjellig fra hvor god / dyktig du er. Hvis du ja er ganske god så kan du tjene 90 000, pr side men dette varierer .. Media & Kommunikasjon kan være greit å ha for å designe sidene dine, eller så kan du ta et kjapt søk på nettet alt i fra hvor mye du vil legge i det. Endret 22. januar 2008 av Dexzy_0 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 9000,- per side?? Pøh, det var småpenger det du.. Spørsmål om man lager siden for privatpersoner eller bedrifter. Jeg har ihvertfall aldri godtatt 9000,- for en bedriftsside. Nei, det vanlige er altfra 40.000 til 100.000. Spørs om siden er dynamisk, har webbutikk eller lignende. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Ok, takk for svar. Dere vet tilfeldigvis ikke hvilken linje man må gå på høgskolen? Altså, hva den heter osv? Lenke til kommentar
Dexzy_0 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Nei, men du har vell en rådgiver på skolen du kan spørre ? EDIT Det skulle stå 90 000,- sorry Endret 22. januar 2008 av Dexzy_0 Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Litt av poenget er at vi skal finne dette ut selv. Rådgiveren er læreren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå