manet44 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kan man seriøst tjene penger på denne siden? Er det noe som er farlig med det, eller er den største risken at siden bare blir "lagt ned" og du tjener ingenting? Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Disse har testa det: link. Google er et fint verktøy Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Disse har testa det: link. Google er et fint verktøy Registrert meg på paypal og bux.to nå. Det sto noe om taxes i user agreement: 11) By joining Bux.to, you agree that you shall be fully responsible for any filing of taxes that is required by your governmental authorities. Because of our worldwide, international status - we will not do this for you. må jeg betale skatt på det jeg tjener elns? Håper ikke det er noen aldersgrense, leste ingenting om det vertfall Endret 22. januar 2008 av Nordfonn Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du er, på samme måte som de som spiller(og vinner) poker på nettet, pliktig til å føre denne inntekten på selvangivelsen din. Om staten har mulighet til å kontrollere hvem som gjør det, er en annen diskusjon. Ang. alder så vil jeg tro at dette kan regnes som en jobb. Og så lenge du er over 14 eller 13 år og denne jobben ikke går utover skole eller fritidsaktiviteter og hvile så er det ikke ulovlig i norge ihvertfall. Lettere arbeid kan du påta deg fra denne alderen. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Du er, på samme måte som de som spiller(og vinner) poker på nettet, pliktig til å føre denne inntekten på selvangivelsen din. Om staten har mulighet til å kontrollere hvem som gjør det, er en annen diskusjon. Ang. alder så vil jeg tro at dette kan regnes som en jobb. Og så lenge du er over 14 eller 13 år og denne jobben ikke går utover skole eller fritidsaktiviteter og hvile så er det ikke ulovlig i norge ihvertfall. Lettere arbeid kan du påta deg fra denne alderen. Jeg driver jo ikke akkuratt med selvangivelse enda, da jeg ikke har fast inntekt (vertfall ikke store sakene) .. Og uansett, får vell få meg et skattekort visst jeg kommer over 30 tusen, noe jeg ikke tror Lenke til kommentar
melsom Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Jepp, har selv tjent godt på Bux.to. Det virker! :-) Endret 23. juli 2008 av melsom Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvor mye har du tjent på det? Lenke til kommentar
bulletswoosh Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Bux.to er definitivt seriøst her er mine stats Your Statistics # of Website Visits 757 Your Referral Statistics # of Referrals (view) 642 # of Referral Website Visits 206576 Additional Credit/Debit # of Credit/Debit (view) 0.24 Balance Information Account Balance (cashout) $ 2,589.8125 Total Amount Paid $ 990.0000 ^ som du ser har jeg alerede casha ut rundt 1000 dollar ^ neste payout skal jeg kjøpe 1500 refeerals til ^^ snart 15 lapper i løpet av 2 måneder Endret 11. november 2008 av Ueland Fjernet refferer Lenke til kommentar
christianlie Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hei. Bux.to er kanskje seriøst, men det er drevet av skurker. Her er et utdrag fra en domfellelse av eieren av siden Bux.to "David Withers was sentenced to 6 years on each of two charges to run concurrently plus 1 year for the money laundering charge to run consecutively plus an additional 2 years if he fails to pay compensation of £205,000. " Han har vært involvert i mengder av svindel og skatteundragelser sammen med Omar Bassam, Paul Burke, Nicholas Skidmore som sammen fikk 18,5 års fengsel i Birmingham Crown Court. En seriøs side derimot som betaler sine brukere øyeblikkelig er Neobux Endret 11. november 2008 av Ueland Fjernet refferer Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bux.to er bare lureri. Å kjøpe referes (eller hva det heter) fungerer selvfølgelig ikke. Finnes jo ingen som faktisk sitter å klikker seg gjennom annonsene, isåfall veldig få. Sikker på at 99% av brukerne kjøper disse pakkene og venter på resultatet. Finnes ingen investering som gir 100% avkastning uten risiko, det sier seg selv. Skal man sitte å klikke seg gjennom annonsene sitter man foran verdens kjipeste og dårligst betalte jobb. Har en OK lønn først med 30-40 pcer oppe ved siden av hverandre. Bux.to er bygget opp som en pyramide, problemet er bare at selv de som sitter på toppen tjener ikke penger på investeringen da det er få som bruker kontoen sin mer enn i 3-4 dager, maks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå