aklla Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har de siste dagene vært litt syk, har også i dag vondt i hodet, halsen og føler meg ikke 100%, burde jeg da trene eller drøye det til i morgen? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du bør drøye det, alltid best og slappe av når du er syk siden kroppen har mangel på energi og immunforsvaret er lavere/svakere. Er du slakk, har du lyst å trene da? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 er ikke akkurat slakk, men er langt ifra topp-form, jeg trøtt og jævli. kan dette forresten ha noe med at jeg startet å trene, har vært litt trøtt og sliten siden jeg tok 2 harde økter sist uke(onsdag+torsdag), det var første gangen jeg trente skikkelig på en god stund... Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Det kan være det ja, selvfølgelig kan det også bare være en helt vanlig sykdom. Det kan også skyldes stress, som igjenn går over til treningen. Har du trent mye samt arbeidet skole kan dette føre til sykdom. Det er ikke bra å ha 2 harde økter på rad når du ikke har trent på lenge er litt usikker på om denne forskjølelsen er forutsaket av dette men det er mye mulig at det er en sammenheng. jeg ville tatt ett par tre dager vekk fra trening, slappet av på sofaen ut en å stresse kroppen for mye. Ta noen lufteturer daglig. Så vill dette gå over. Endret 21. januar 2008 av General_Skurf Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 får ta fri i dag da skal ha minst 1 fridag mellom treningene en liten stund fremover, får vel dra å trene i morgen og på torsdag denne uken da, hadde egentlig tenkt på mandag, tirsdag og torsdag men Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg var syk en helg og gikk ned på mandagen for litt styrketrening. Utrolig ubehagelig å trene, da jeg følte meg så redusert. Klarte bare å yte 60% av hvordan jeg vanligvis var. Ville drøyet den om jeg var deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå