FPSdag Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei! Kjøpte Logitech G9 for ca 2 uker siden.. Nå har gummigrip laget på "widebody" skallet begynt å flasse av.. Musen ahr ikke vert utsatt for noe slitasje utenom det vanlige.. Noe andre som har samme erfaringer? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Må være noen form for produksjons feil, ta den inn til der hvor du kjøpte den så får du sikkert ny. Edit : Er nok bare slik det er.. Har det selv, men det er snakk om en 0.5cm lang stripe, og kanskje 1mm bred.. Endret 22. januar 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
FPSdag Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Søkt litt på nettet.. ser ut som vi ikke er de eneste.. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Faen da, virkelig dårlig.. Skal sende mail til Logitech å høre hva de har å si. Lenke til kommentar
FPSdag Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Gjør det! Jeg tror jeg henvender meg hvor jeg kjøpte den i første omgang:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå