aklla Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) jeg har planer om å få ett sånn fancy dvd/mp3/musikk-spiller til bilen, med skjerm og mulighet for TV-antenne, men lurte på om noen har erfaring med å koble dette til iPod? jeg har sett etter docking-stasjon med overføring av skjermbilde, men har ikke funnet så masse som passer til bil, fant 1 men den går på 230v. noen som vet om iPod docking til bil, evt om det går å gjøre slik jeg sier? har ikke anlegget enda, vet heller ikke hva jeg skal ha, men det blir med tv-inn og tv-ut fra spilleren. Jeg har tenkt å koble opp ett par små skjermer ellers i bilen også. Endret 21. januar 2008 av aklla Lenke til kommentar
epifant Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hvorfor ikke bare kjøpe en Mac Mini? Da får du alt du ønsker i en boks for bare 4990,- + strømforsyning (koster under tusenlappen fra USA) og skjerm. Tror du skal være flink for å finne en like potent løsning til samme pris... Endret 21. januar 2008 av epifant Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 har absolutt vurdert det, det gjør det ganske mye lettere å få til det jeg har lyst til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå