Kimelimm Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei! Husker for litt siden at jeg så et program, som gjorde powerpoint dokumenter(.ppt) til animert presentasjon. Er det noen programmer som gjør dette? Husker dessverre ikke navnet på det andre programmet som jeg hørte om. VIl gjerne ha en "animert" powerpoint presentasjon Takker for svar Lenke til kommentar
vegham Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hei Jeg skjønner ikke helt hva du mener med en animert presentasjon, men du har programmet ppthtml om du vil gjøre den om til ren HTML som du kan kjøre av på alle maskiner. Edit: Trodde jeg svarte på en Linux relatert tråd. Endret 21. januar 2008 av Wulong Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg mener liksom, en animert presentasjon, jeg har en presantasjon om landet Qatar til Torsdag, og jeg ville gjerne hatt en jord som snurrer eller noe slikt =/ Husker IKKE hva det programmet het og google er ikke min venn nå :/ Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 OK, jeg har presentasjonen imorgen, og jeg husker det nesten! Det er 4 ellre 5 bokstaver, og det begynner på L! L**** eller L*** Noen som husker det??? Eller vet om et annet? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Noen som vet om noe ? Vet det er nesten en bump, men jeg trenger programmet snart til prøve-eksamen-muntlig ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå