propel Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Trenger en ny scsi disk til oprativ systemet. og har en ibm 10k fra før av (17gig) men den bråker no veldig. Hvilke 15k 17gig's hd (ultra 160) er minst støyende og blir ikke så varm?? noen forslag? Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Det er bare ett alternativ da... Seagate 15k.3 18GB... hvis du vil lese en test ta en titt på www.storagereview.com Cobos Lenke til kommentar
propel Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 vill ultra 320 disker fungere på ultra 160 kontroller ? så litt på den infoen som var po sorageview.com....ser ganske bra ut, men ser at versjonen di selger po komplett er ultra 320 og jeg har 160 kontroller... Lenke til kommentar
Supermann Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hei, ville bare dele noen av mine erfaringer med dette kanskje det kan hjelpe deg, jeg har 2 stk seagate 10k rpm og 1 stk ibm 10k rpm samt en seagate 7,2k rpm. Du snakker om server disker beregnet på maskiner for store nettverk, de støyer men mest i det høyfrekvente området, men av de sikene jeg har så kan jeg anbefale seagate. Jeg hadde 2 stk ibm 15k rpm disker på prøve, de var riktig nok defekte men jeg fikk et intrykk av støynivået som er noe av det samme som 10k diskene gir. Jeg kjører 2 stk ultra 320 og 2 stk ultra 160 disker på samme kontroller som er en ultra 160, fungerer meget bra Et spørsmål til deg du har ikke vurdert de nye seagate diskene med serial ata da, de burde vel ha 32 bit access og fungere bedre i windows operativsystem. Scsi støtter så langt jeg vet bare 16 bit Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 denne virker jo lovende i hvertfall http://www.xbitlabs.com/storage/seagate-cheetah-15k3/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå