Gå til innhold

Vannblokk til 8800GTS, forskjeller mellom 320/640 vs 512MB?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg bestilte vannblokk for mitt Gainward 8800GTS 512MB fra microplex:

zmgwb8800gts_380.jpg

Når jeg skulle montere det viste det seg at blokken rett og slett ikke passet! Monteringshullene som jeg skulle bruke var ikke på skjermkortet, eller var på litt feil plass.

Noen som har hatt lignende erfaring med dette? Er det en forskjell mellom 320/640 og 512MB utgavene?

mvh

flop|s

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er totalt forskjellig layout på 320/640(G80) og 512(G92). Forskjeller i skruehull og minnelayout er viktigst der.

Fair enough. Var det jeg regnet med. Kommere til å sende tilbake denne da.

Finnes det kjølere som passer til 8800GTS 512MB? Er forsåvidt villig til å bestille fra vcore.dk/sidewindercomputers.com etc.

mvh

flop|s

Lenke til kommentar

Akkurat fått en sånn: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...amp;mcat=14s277 men fra vcore.dk, tok laaaang tid, bestilte derfra pga de ikke hadde det på microplex der og da. Men det hadde gått raskere hvis jeg hadde ventet på at det kom der. Kanskje du skulle sendt en mail å hørt når de får det inn?

Men kan jeg spørre deg om noe og da. Hvordan ser undersiden ut på den kjøleren du fikk nå? For den ACkjøleren jeg fikk så noe "grov" ut, dvs det var merker etter fresen.

Lenke til kommentar

Ah, supert. Kontakter Microplex for å høre når den er på lager igjen eller om de har noen med tilsvarende design.

Når det gjelder kjølern jeg fikk først fra Zalman, så var den helt fin. Ingen merker etter fresing etc.

flop|s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...