Flop|s Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hei, Jeg bestilte vannblokk for mitt Gainward 8800GTS 512MB fra microplex: Når jeg skulle montere det viste det seg at blokken rett og slett ikke passet! Monteringshullene som jeg skulle bruke var ikke på skjermkortet, eller var på litt feil plass. Noen som har hatt lignende erfaring med dette? Er det en forskjell mellom 320/640 og 512MB utgavene? mvh flop|s Endret 21. januar 2008 av Flop|s Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det er totalt forskjellig layout på 320/640(G80) og 512(G92). Forskjeller i skruehull og minnelayout er viktigst der. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Det er totalt forskjellig layout på 320/640(G80) og 512(G92). Forskjeller i skruehull og minnelayout er viktigst der. Fair enough. Var det jeg regnet med. Kommere til å sende tilbake denne da. Finnes det kjølere som passer til 8800GTS 512MB? Er forsåvidt villig til å bestille fra vcore.dk/sidewindercomputers.com etc. mvh flop|s Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Akkurat fått en sånn: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...amp;mcat=14s277 men fra vcore.dk, tok laaaang tid, bestilte derfra pga de ikke hadde det på microplex der og da. Men det hadde gått raskere hvis jeg hadde ventet på at det kom der. Kanskje du skulle sendt en mail å hørt når de får det inn? Men kan jeg spørre deg om noe og da. Hvordan ser undersiden ut på den kjøleren du fikk nå? For den ACkjøleren jeg fikk så noe "grov" ut, dvs det var merker etter fresen. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Ah, supert. Kontakter Microplex for å høre når den er på lager igjen eller om de har noen med tilsvarende design. Når det gjelder kjølern jeg fikk først fra Zalman, så var den helt fin. Ingen merker etter fresing etc. flop|s Lenke til kommentar
Føss Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 ek har også noen. hovedsaklig denne i forskjellige versoner... den er visst ganske bra, så noen bruker tester på noen random forum... vurderer den selv, du kan jo kjøpe den og så rapportere tilbake hvordan den funker? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Fikk svar fra microplex nå, og det viser seg at de ikke kommer til å ta inn AC-blokka videre. Kan bestille fra ek, men er redd for at leveringstida er lang? Hva kan jeg bestille fra vcore som passer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå