Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp til kjøp av bærbar PC

Anbefalte innlegg

Hei... Jeg trenger hjelp til valg av laptop.

jeg skal bruke maskinen til spilling, skole, redigering av bilder og filmer(m/vegas7 og photoshop), nedlastning av sanger, filmer og programmer,

Denne synes jeg er et godt alternaltiv: HP Compaq 6715b

( http://www.hardware.no/artikler/hp_compaq_6715b/42421/1)

jeg ønsker en pc som er rask har en grei harddisk og og godt minne. hva slags pc burde jeg velge? Vista eller XP?

Jeg ønsker kun seriøse tilbakemeldinger!

Mvh Niklas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

6715b er en fin maskin, den kommer standard med Vista. Vista oppleves som tregere enn XP, omtrent uansett hva slags maskin du går for. Vet at du kan ringe HP Support på 80062800, og få tilsendt gratis XP CD og drivere i etterkant.

Hvis du er student ved en høgskole / universitet har du også mulighet for å få en grei rabatt på 6715b. Viktig å huske at den ikke er beregenet for spill, den vil være helt udugelig i spill som krever noe 3d ytelse. For studentbruk er den gull, god batteritid, god skjerm osv.

Lenke til kommentar
Hei!

6715b er en fin maskin, den kommer standard med Vista. Vista oppleves som tregere enn XP, omtrent uansett hva slags maskin du går for. Vet at du kan ringe HP Support på 80062800, og få tilsendt gratis XP CD og drivere i etterkant.

Hvis du er student ved en høgskole / universitet har du også mulighet for å få en grei rabatt på 6715b. Viktig å huske at den ikke er beregenet for spill, den vil være helt udugelig i spill som krever noe 3d ytelse. For studentbruk er den gull, god batteritid, god skjerm osv.

Har du/dere noen andre forslag som fungerer greit til spill også da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...