scoop3x Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg spurte læreren min om et spørsmål, i natur og miljø, jeg fikk svaret. neste dag på prøven fikk jeg akuratt det spørsmålet, og det viste seg at han hadde sakt feil svar til meg ? har han rett til og trekke meg for det ? Takker for alle svar ; D Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvis han innrømmer(og husker) at han sa noe helt feil til deg så er det bare å spørre om han kan gi deg rett på den oppgaven. Jeg hadde ikke brydd meg hvis det ikke var på en eksamen, eller hvis karakteren vippet og oppgaven gav masse poeng. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Prinsippsak. Du skal kunne stole på at det læreren sier er rett. I alle fall hvis han/hun var sikker da vedkommende svarte på spørsmålet ditt. Så selv om det ikke er utslagsgivende på poengsummen din nå kan du ha det i bakhånd til neste gang læreren svarer på noe som han/hun mener er riktig. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Lærere inndrømmer aldri at det har tatt feil Det er i allefall min erfaring... EDIT: Skriveleif Endret 21. januar 2008 av roberteh Lenke til kommentar
scoop3x Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 det er det eneste jeg har feil på prøven og vist jeg ikke får det ponge får jeg ikke 6 ? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Var det en norskprøve? Daniel Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg spurte læreren min om et spørsmål, i natur og miljø, jeg fikk svaret.neste dag på prøven fikk jeg akuratt det spørsmålet, og det viste seg at han hadde sakt feil svar til meg ? har han rett til og trekke meg for det ? Takker for alle svar ; D Var det en norskprøve? Daniel Her må vi lære oss å lese første post skikkelig! Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Med tanke på at poenget med en prøve er å se hva du kan om emne, dvs. hvor mye du/læreren har klart å lære deg, synes jeg du skal snakke med læreren om han/hun kan gi deg rett basert på at du antageligivis ville ha svart riktig om du visste det, og med tanke på at siden du hadde feil på det, og at d nå har blitt så mye styr rundt det, er sannsynligheten for at du vil huske det veldig godt, stor. Og siden du nå kan det, så har du nå, "en uke(vet ikke når du hadde prøven)" senere, kunnskapen som skulle til for å få en sekser for "en uke" siden, og at du av den grunn bør få en sekser da dukvalifiserer til en sekser i det emne nå. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Her må vi lære oss å lese første post skikkelig! Han var vel heller sarkastisk og hintet til trådstarters manglende skriveferdigheter i norsk. Her må vi lære oss internett skikkelig før man prøver å korrigere andre (altså at man må lære seg det faktum at det er alltid noen sarkastiske)! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Oops, sorry! Leste ikke første post skikkelig. Daniel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Lærere innrømmer aldri at de tar feil. ALDRI. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Lærerne mine inrømmer alltid at de har tatt feil, hvis dette faktisk er tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå