Jamm Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Prøver å finne en butikk i Tromsø med litt utvalg i Nikon. Så langt viser min jakt at det er Canon som ligger i hyllene. Er der noen som har lokal kunnskap. Edit: I en så pass stor og kreativ by, bør der vel være noen butikker som har noe annet enn Canon 400D/40D og Ixus modeller i glass skapene. Endret 21. januar 2008 av Jamm Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg driver og kartlegger litt selv for tida og vet om disse: - Elite foto på Jekta - Telebutikken på Nerstranda Det er godt mulig det kommer en skikkelig butikk til etter hvert: Japanphoto. Ellers så er det jo noen butikker som selger blant annet fotoutstyr som en liten del av sortementet: Datakjeden, Elkjøp, Expert osv. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 nope. Dårlig utvalg her i byen. beste butikken er Elite foto på jekta, synes jeg da. Hvis du også vil ha JP til Tromsø mangler vi bare 92 individer før JP må begynne å se seg om etter et lokale. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er det startet en tråd med underskriftskampanje? Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er det startet en tråd med underskriftskampanje? ikke enda, bare JPstoney som sa at hvis jeg klarte 100 underskrifter skulle han begynne å se seg om etter et lokale. Det er bare å starte en slik tråd hvis du vill. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Prøver å finne en butikk i Tromsø med litt utvalg i Nikon. Så langt viser min jakt at det er Canon som ligger i hyllene.Er der noen som har lokal kunnskap. Nå er du vel inderlig klar over butikken der jeg jobber, men for dere andre - ja, vi har litt utvalg i Nikon. Sist jeg var på jobb, hadde vi D40x, D60, D80 med batterigrep, D300 og D3 stående i skapet, samt litt optikk (fortrinnsvis konsumentoptikk, men også Nikkor 14-24 f/2.8 bl.a.)... I tillegg pleier vi å ha noen Oly-hus, og et og annet Canon-hus. Sony og Samsung/Pentax er det verre med, men jeg pleier å ha med min GX-10 på jobb, og lar om nødvendig potensielle Samsung/Pentax-eiere få prøve mitt private kamera. Forhåpentligvis får jeg overtalt sjefen til å ta inn noe mer Samsung/Pentax på sikt, men kan nok ikke love noe. Sony har han mer eller mindre gitt opp, men det er mulig å prøve på Sony Center, de burde ha noe. Aner ingenting om omfanget dog, har faktisk ikke vært der (har generelt forsvinnende liten interesse for Sony-utstyr; mulig jeg skal ta en tur og sjekke om de har A700 og evt. holde litt i den). Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da har jeg startet tråden Få Japanphoto til Tromsø! Ellers så kom jeg på en fotobutikk til i Tromsø: Den som ligger like ved Wito. Sist jeg var inne der, i høst, hadde de 2 objektiver utstilt og ingen kameraer. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Sverre jakobsen har nu hatt nikon før iværtfall.. di ligger på håpet. rett attme gammle NAF sentre.. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Sverre jakobsen har nu hatt nikon før iværtfall.. di ligger på håpet. rett attme gammle NAF sentre..Ser ikke ut som de har det nå lenger:http://www.sjk.no/leverandorer.htm Kan sikkert skaffe, men da blir det neppe noe billigere enn å handle andre steder. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 aha... da må di ha slutta me det... Var jo så masse nikon reklame der før att... Så har du jo bjørn jørgensen som e en flink fotograf som jobber der.. kjent før sine nordlysbilder , Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå