Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg tror folk her misforstår. De dropper ikke Battlefield 3 pga dette, de dropper heller ikke Bad Company. Dette er bare et sideprosjekt, som forresten ser drittøft ut! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 er det bare jeg som ønsker ett nytt bf 1942? nei Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 De er virkelig kreativ, Dice og EA. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hahaha, det morsomme her er jo at nederst på siden er det en artikkel om "Online Games cash in on kids" og MapleStory som jo er akkurat et slik mikrotransaksjons-spill som dette "nye" Battlefield. Ellers likte jeg ikke ideen, og jeg tror Zealuu formulerte best hvordan jeg skulle ønske "det neste" Battlefield skulle sett ut: Behold mekanikken fra 2142, settingen fra 1942, og sleng det inn i en ny grafikkmotor (med "realistisk" grafikk), så tror jeg alle ville vært fornøyde. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 heh, warrock.net anyone? fikk faktisk ikke med meg delen om at det skulle være gratis første gang jeg leste artikkelen. først når ars technica hadde en overskrift som nevnte det ble jeg oppmerksom på den delen. Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva er mikrotransaksjoner? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 10 kr for ny t-skjorte, 50 for stråhatt osv osv osv... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vel, frykter mer at det blir: 10kr for ekstra granater, 10kr for armorpiercing bullets, 10kr for increased bullet damage etc. og slikt dritt. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 vel ikke akkurat, for dem sa at det du kjøpte ikke skulle få noen innvirkning på hvor lett eller vanskelig spillet er... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ok, da gikk jeg glipp av det. Hvis det stemmer er det jo straks mye mer positivt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Men hvem betaler for noe som ikke gir effekt? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Men hvem betaler for noe som ikke gir effekt? Vel, det finnes jo nok av idioter med penger der ute i verden, så hvorfor skulle ikke disse betale for noe slikt? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hadde jeg drivet mye med spillet hadde jeg fint betalt litt for å skille meg ut. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Men hvem betaler for noe som ikke gir effekt? kan jo spørre dem som burner penger på kosedyr og null-effektspynt i spill som maple story Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har aldri noensinne spilt et eneste Battlefield-spill annet enn på besøk til folk. Dette kan kanskje være en grei (og billig) innføring, så jeg håper vel egentlig at de gjør det til en halv-verdig representant for serien. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er skeptisk til at det skal være gratis. Spørs om det ikke blir kutt på utviklingsbudsjettet fra EA. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er skeptisk til at det skal være gratis. Spørs om det ikke blir kutt på utviklingsbudsjettet fra EA. Jeg også, er skeptisk til alt som er gratis. Det er nesten alltid en grunn til at ting er gratis, produktet er simpelthen ikke verdt noen penger Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er skeptisk til at det skal være gratis. Spørs om det ikke blir kutt på utviklingsbudsjettet fra EA. Jeg også, er skeptisk til alt som er gratis. Det er nesten alltid en grunn til at ting er gratis, produktet er simpelthen ikke verdt noen penger Noen gang spilst TrackMania Nations? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) En skal også kunne kjøre spillet lett på eldre maskiner. Som de sier det her: http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7199881.stm You will be able to play this game on grandma's laptop Endret 21. januar 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Er skeptisk til at det skal være gratis. Spørs om det ikke blir kutt på utviklingsbudsjettet fra EA. Jeg også, er skeptisk til alt som er gratis. Det er nesten alltid en grunn til at ting er gratis, produktet er simpelthen ikke verdt noen penger Noen gang spilst TrackMania Nations? Det er vel heller et unntak fra regelen Genialt spill det ja! edit: spoila quotes Endret 21. januar 2008 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg