Joachim_F Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Her er den første informasjonen om Battlefield Heroes, som ser ut til å ta den kjente serien i en ny retning. Les mer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Minner veldig om Team Fortress ja, artig at TF2 og var nevnt på den sida. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 er det bare jeg som ønsker ett nytt bf 1942? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg føler at Battlefield serien passer best i BF1942 / BF2 stilen. BF2142 blei jo en stor skuffelse, de gjorde egentlig en god jobb med selve spillet, det var jo bare at hele settingen ble så rotete og passet liksom ikke helt. Jeg tror ikke "cartoon" stilen er veien å gå. Vil heller se en videreutvikling av BF2 alla Bad Company til PC. Få inn litt bedre fysikk osv.. Det å forandre hele settingen liker jeg ikke. Ikke bytt ut noe som alt fungerer så bra. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hmm, jeg hoppet over hele den "gratis" delen. Det virker jo litt interessant. Men nå har jeg alltid hatt følelsen av at det oftest er en grunn til at ting er gratis. Det er rett og slett ikke verdt penger. Håper ikke det blir tilfelle med BattleField Heroes. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dette så jo veldig interesangt ut, spesielt med tanke på at det er 100% gratis. Grafikkstilen til TF2 er også noe jeg liker veldig godt, så jeg ser frem til å høre mer om dette spillet Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Frister ikke i det hele tatt når jeg tenker på de andre Battlefield-spillene. XIII var jo et tøft spill, men det var mye pga de artige effektene der, som jeg neppe tror blir lett å legge inn i en hardkokt flerspiller FPS med høy konkurransefaktor. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tviler på dette klarer å "slå" TF2. Skulle ønske de heller satset på et eventuelt BF3 eller remake av 1942, men ikke mer ekspansjoner! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tviler på dette klarer å "slå" TF2. Skulle ønske de heller satset på et eventuelt BF3 eller remake av 1942, men ikke mer ekspansjoner! Så enig, så enig Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ugh. Hvorfor skal de prøve å gjenta noe som allerede er gjort av noen andre? Behold mekanikken fra 2142, settingen fra 1942, og sleng det inn i en ny grafikkmotor (med "realistisk" grafikk), så tror jeg alle ville vært fornøyde. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Åneeeeeeeei (Beklager den der, men nå ble jeg lei) Om de ikke har ødelagt serien nok fra før av, så prøver de i alle fall så godt de kan nå. TF2 grafikk på et slikt spill, der realisme har vert en av grunnpilarene gjennom serien. Eneste som drar det opp fra den sikre død er at det er gratis. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bare for å oppklare en del ting her Dette er IKKE neste Battlefield oppfølgeren. Neste Battlefield spill har blitt bekreftet som en moderne krigssimulator som Battlefield 2. Bygger på samme motoren bare med forbedringer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tja.. gratis er gratis! I beste fall blir det ett nytt BF2(lite sannsynlig), og i mest sannsynlige fall blir det ett bra lan spill for dem som ikke vil betale for multiplayer morro! Kanskje arvtageren til RTCW: ET? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ugh. Hvorfor skal de prøve å gjenta noe som allerede er gjort av noen andre?Behold mekanikken fra 2142, settingen fra 1942, og sleng det inn i en ny grafikkmotor (med "realistisk" grafikk), så tror jeg alle ville vært fornøyde. Legg merke til en detalj som fantes i 1942 som ikke så mange produsenter ennda har fått med.... Se soldatene i øye... ja de flytter på seg og de blunker ^^ Lenke til kommentar
QBab Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ugh. Hvorfor skal de prøve å gjenta noe som allerede er gjort av noen andre?Behold mekanikken fra 2142, settingen fra 1942, og sleng det inn i en ny grafikkmotor (med "realistisk" grafikk), så tror jeg alle ville vært fornøyde. Legg merke til en detalj som fantes i 1942 som ikke så mange produsenter ennda har fått med.... Se soldatene i øye... ja de flytter på seg og de blunker ^^ Det har faktisk "World of Braindead" også, men jeg tror den er mer livaktig på BF. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Høres ganske teit ut med "tegneseriegrafikk" ja . Og enda mer tvilsomt høres det ut med "gratis" og "mikrotransaksjoner". I mine ører høres dette ut som at EA nå har tenkt til å selge bedre våpen til de som betaler for det. Desto mer du betaler, desto større fordeler får du. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 huff. Jeg hater den nye retningen som PC spill ser ut å gå i :S. først Company of Hereos, nå Battlefield. hva er det neste? Lenke til kommentar
dedeee Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva er det som har skjedd med Company of Heroes? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Company_of_Heroes_Online dette skal vistnok også bli free to play med mikrotransaksjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg