Gå til innhold

Noen erfaringer med dette minnekortet?

nag-sinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har (som du ser) twinmos, riktignok pc3200, og er fornøyd jeg (har bestilt en pc 3200 brikke til som kommer rett over helga :D ), brukte det på den gamle maskina mi også og der funka de bra

cl 2 er bedre enn cl 2,5 men også dyrere, grunnen til at twinmos er billig er at det er uorginal ram, men det hindrer vist ingen på forum her å kjøpe den og har aldri hørt om noen som har klaga på den jeg

Lenke til kommentar
har (som du ser) twinmos, riktignok pc3200, og er fornøyd jeg (har bestilt en pc 3200 brikke til som kommer rett over helga :D ), brukte det på den gamle maskina mi også og der funka de bra

cl 2 er bedre enn cl 2,5 men også dyrere, grunnen til at twinmos er billig er at det er uorginal ram, men det hindrer vist ingen på forum her å kjøpe den og har aldri hørt om noen som har klaga på den jeg

Twinmos er vel alt annet enn uorginalt minne, det er orginalt. DOG lager de også 3. parts minnebrikker ved å bruke 3. sorterings brikker. CL2 er raskere enn CL 2.5.

Lenke til kommentar

grunnen til at twinmos er billig er at det er uorginal ram, men det hindrer vist ingen på forum her å kjøpe den  

Og hvordan vil hr. Spirre definere original RAM? Amatør...

sorry, har blitt fortalt det av en fjott på expert, og siden twinmos er veldig billig skulle man kanskje ha lett for å tro på det også? til opplysning trodde jeg den var orginal føre han feilinformerte meg

*gå å denge en "expert" man*

Lenke til kommentar

Jeg så litt høyere oppe at det var en som mente at Corsair XMS var bedre til å klokke med. Om man kikker på prisen så skulle man nesten tro det ja, men faktum er at Corsair XMS er oppskrytt. TwinMos /m Winbound klarer faktisk høyere hastigheter og bredre timings, og siden disse bare koster halvparten av Corsair brikkene vil jeg si at det er et skikkelig dumt valg å kjøpe noe annet en Twinmos.

Jeg har et par vanlige PC2700 CL2,5 Twinmos brikker, og de klarer 398Mhz CL2. MAO. Til og med vanlige TwinMos brikker er i noen tilfeller bedre en Corsair XMS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...