nag-sinn Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Noen erfaringer med denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl ? Hva er forskjellen på cl2 og 2,5? hvilke er best? har fujitsi siemens maskin, passer det til maskinen? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 har (som du ser) twinmos, riktignok pc3200, og er fornøyd jeg (har bestilt en pc 3200 brikke til som kommer rett over helga ), brukte det på den gamle maskina mi også og der funka de bra cl 2 er bedre enn cl 2,5 men også dyrere, grunnen til at twinmos er billig er at det er uorginal ram, men det hindrer vist ingen på forum her å kjøpe den og har aldri hørt om noen som har klaga på den jeg Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 glemte å svare på om det passer i makisna di, for å svare må jeg vite åssen hovedkort du har Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg har en slik en, 512mb 2100 ddr. Har ingen problemer med den, har tom. bestilt 2 til av samme sort, siden den er så billig nå Du kan jo ta en titt på testene av ramen: http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=771 (2 år gammel, menmen) http://www.overklokking.no/annet/ddr_test/index.html (bare ett år gammel) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg har holdt meg til TwinMOS helt siden jeg kjøpte en 256 MB brikke med PC166 SD-RAM (den tok av!), og jeg har ikke et vondt ord å si om dem. Du kan selvfølgelig få tak i RAM som er litt mer klokkbar, men da koster den det dobbelte (Corsair XMS). Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 har (som du ser) twinmos, riktignok pc3200, og er fornøyd jeg (har bestilt en pc 3200 brikke til som kommer rett over helga ), brukte det på den gamle maskina mi også og der funka de bracl 2 er bedre enn cl 2,5 men også dyrere, grunnen til at twinmos er billig er at det er uorginal ram, men det hindrer vist ingen på forum her å kjøpe den og har aldri hørt om noen som har klaga på den jeg Twinmos er vel alt annet enn uorginalt minne, det er orginalt. DOG lager de også 3. parts minnebrikker ved å bruke 3. sorterings brikker. CL2 er raskere enn CL 2.5. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 ok. jeg har dette hovedkortet http://www.msi.com.tw/program/products/mai...5&MODEL=MS-6533 passer det inn? i så fall hvilken cl2 eller 2,5 eller begge? takk så langt :wink: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 grunnen til at twinmos er billig er at det er uorginal ram, men det hindrer vist ingen på forum her å kjøpe den Og hvordan vil hr. Spirre definere original RAM? Amatør... Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 støtter hk'et mitt 3200 (400mhz)? adr til hk står lenger oppe. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 grunnen til at twinmos er billig er at det er uorginal ram, men det hindrer vist ingen på forum her å kjøpe den Og hvordan vil hr. Spirre definere original RAM? Amatør... sorry, har blitt fortalt det av en fjott på expert, og siden twinmos er veldig billig skulle man kanskje ha lett for å tro på det også? til opplysning trodde jeg den var orginal føre han feilinformerte meg *gå å denge en "expert" man* Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 glemte å si at orgnial ram (tar forbehold om mer feilinformasjon) kan vanligvis defineres på garantitiden Lenke til kommentar
formann Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg så litt høyere oppe at det var en som mente at Corsair XMS var bedre til å klokke med. Om man kikker på prisen så skulle man nesten tro det ja, men faktum er at Corsair XMS er oppskrytt. TwinMos /m Winbound klarer faktisk høyere hastigheter og bredre timings, og siden disse bare koster halvparten av Corsair brikkene vil jeg si at det er et skikkelig dumt valg å kjøpe noe annet en Twinmos. Jeg har et par vanlige PC2700 CL2,5 Twinmos brikker, og de klarer 398Mhz CL2. MAO. Til og med vanlige TwinMos brikker er i noen tilfeller bedre en Corsair XMS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå