Joachim_F Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 King of Fighters og Metal Slug får selskap av fjorten andre spill i ny samlepakke. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 geniale greier om jeg nå bare hadde klart å identifisert ett gammelt arkadespill jeg husker jeg spilte som guttunge. noe som en ung magiker og noen greier, grafikken var en smule alex kid om folk forstår hva jeg mener, men det var ingen av dem spilla... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er det noen forbedringer gjort på disse spillene kontra orginalene? Om ikke så kan man like gjerne kjøpe det på det billigste stedet man finner på nett, og bruke lisensene til å spille emulerte versjoner, har man litt mer fleksibilitet. AtW Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Art of Fighting og Fatal Fury-seriene er jo ganske morsomme. Bare synd det utgis til feil konsoll, jeg hadde nok kjøpt samlingen hvis det dukket opp på f.eks. Wii. Heldigvis gjorde Metal Slug Anthology det, det er de spillene som i grunn er SNKs magnum opus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg