Spirre Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 har en tanard vifte nå som holder amd'n på 50-60 grader ved langvarig bruk. vil gjerne ha gradene betraktelig lavere og dere har sikkert noen forslag på vifte kjøp som også holder til fx en barton 2500+ eller en prosessor med fsb 400 (om ryktene viser seg å bli sanne etterhvert) for å oppsumere, trenger en bra vifte som til en ok penge 8) Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 For 298,- får du en Zalman CNPS6000CU kjøler hos Microplex: http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=C...6000CU&toc=3810 Litt utradisjonell design, har en selv en slik i en AMD Athlon 1300 PC. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 har du bra temp på maskina di da eller? Lenke til kommentar
Micke Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Volcano familien? (V. 7 / V. 9 / Cool Mod) Finner de på www.microplex.no eller www.netconnection.no Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 tenkte jeg skulle skaffe meg en Thermaltake CPU kjøler, "Silent Viking" mest pga støyen, har aldri hatt en stillegående maskin håper jeg har mulighet for å skru den fast i hovedkortet pga en halv kilo er vel tungt på bare "klips" feste Lenke til kommentar
Micke Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 tenkte jeg skulle skaffe meg en Thermaltake CPU kjøler, "Silent Viking" mest pga støyen, har aldri hatt en stillegående maskinhåper jeg har mulighet for å skru den fast i hovedkortet pga en halv kilo er vel tungt på bare "klips" feste Nå vet ikke jeg hvor stor varme-utvikling det vil være på Barton cpu'er, men tviler på at den får kjølt effektivt nok hvis du skulle bruke den videre etter XP1600'en også. Har selv en Silent Twin som jeg er meget fornøyd med, men kjøle-effekten er noe begrenset. 40-55 grader hos meg nå med 2 kab vifter. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 vel jeg har ikke bestemt meg helt enda for jeg vet ikke når jeg bytter cpu, har bare hatt den sia nov 2002, men har lyst på enten barton eller en med 400 mhz fsb hvis/når den kommer, og da må jeg ha ny kjøling så det er fullt mulig det kommer nye bedre kjølere til den tid det som skjer de nærmeste dagene er en twinmos brikke til så jeg håper den funker sammen med den andre, har hørt noe om at det ikke går to stk pc3200 bikker samtidig så jeg er litt spent på hva som skjer da Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg har selv XP1800+ som jeg bruker en Igloo Silent Breeze. gir bare fra seg 19db, og kjøler godt. Har ingen kab vifte, har cpu temp på 40-45'C med kab temp på 24,5'c. Kjøpte den for rundt 230kr. Den holder også til XP 2700+, men hvordan den vil være med Barton er uvist. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg har GlobalWIN TAK68. Den holder min CPU under 40 grader idle, og med Q-Fan aktivert er den nesten lydløs og holder tempen rundt 45 grader. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 NQ silent ice, 22db, 350 gram (med innpakning) og støtte opp til 3000+ for 298 penger, plus at den ikke ser helt spaca ut heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå