Gå til innhold

vifte til xp 1600+ og videre


Spirre

Anbefalte innlegg

har en tanard vifte nå som holder amd'n på 50-60 grader ved langvarig bruk. vil gjerne ha gradene betraktelig lavere og dere har sikkert noen forslag på vifte kjøp som også holder til fx en barton 2500+ eller en prosessor med fsb 400 :D (om ryktene viser seg å bli sanne etterhvert)

 

for å oppsumere, trenger en bra vifte som til en ok penge 8)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tenkte jeg skulle skaffe meg en Thermaltake CPU kjøler, "Silent Viking" mest pga støyen, har aldri hatt en stillegående maskin

håper jeg har mulighet for å skru den fast i hovedkortet pga en halv kilo er vel tungt på bare "klips" feste

 

Nå vet ikke jeg hvor stor varme-utvikling det vil være på Barton cpu'er, men tviler på at den får kjølt effektivt nok hvis du skulle bruke den videre etter XP1600'en også. Har selv en Silent Twin som jeg er meget fornøyd med, men kjøle-effekten er noe begrenset. 40-55 grader hos meg nå med 2 kab vifter.

Lenke til kommentar

vel jeg har ikke bestemt meg helt enda for jeg vet ikke når jeg bytter cpu, har bare hatt den sia nov 2002, men har lyst på enten barton eller en med 400 mhz fsb hvis/når den kommer, og da må jeg ha ny kjøling så det er fullt mulig det kommer nye bedre kjølere til den tid

det som skjer de nærmeste dagene er en twinmos brikke til så jeg håper den funker sammen med den andre, har hørt noe om at det ikke går to stk pc3200 bikker samtidig så jeg er litt spent på hva som skjer da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...