Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 http://www.pcgameworld.com/details.php/id/3811 This new demo features the Tbilisi 3, Tbilisi 1 and Kalinatek missions. Also includes access to numerous items including the SC20K M.A.W.S. assault rifle, sticky shockers, optic cable, and night/thermal vision goggles. sweeeeeeet.. men 176 mb men uansett *downer* Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 jeg oxo men for en m0ngo måte å laste på! Hvorfor har du postet i konsoll? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 ops, så ikke det, jeg var på et topic så laget jeg bare et nytt men glemte meg litt av ser ut til at tst eller en annen har ordnet opp Lenke til kommentar
Tobias Rieper Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Spilte nylig gjennom demoen. Herlig! Splinter Cell kommer ut om et par dager eller noe? Gleder meg!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 i norge er utgivelsesdato den 28, men regner med at det kommer ut på nett før den 18 som er offesiell dato i usa. skal uansett kjøpe spillet, selv om det hakket som F når jeg var ute i større områder på denne demoen Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Noen andre som har "problemer" med Splinter Cell demoen? Den virker fint og alt det der, men jeg synes det er merkelig med skyggene som faktisk mangler mange plasser på han du styrer.. Der det er opplagt at du skal legge merke til skyggene er det fint, men ellers mangler rett og slett skyggen, så det ser ut som fyren din går rundt i lufta... Satser på dette er en bug da, hvis ikke er det noe ubo soft folka ikke har fått med seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå