Danny92 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hei! Jeg har et bok projekt i norsk nå også har jeg valgt boka U H U av Carl Hiaasen. Da må jeg også skrive om han, men jeg finner ikke noe om han utenom å lese på engelsk. Wikipedia hakke så mye info på norsk heller, googlet LEEEEENGE og finner ingen ting utenom på engelsk. Det jeg lurer på er om noen vet om en nettside som har nokså god info på han på NORSK. Endret 21. januar 2008 av dannyboy_1992_ Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hvis du sliter med prosjektet kan det være lettere og finne en gos stil på engelsk og bare oversette den... tar ikke så alt for langt tid.. har gjort dette selv og det funket bra... mindre sjangse for og bli tatt for copy paste inlevering også! Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Hehe, jeg skal ikke skrive stil. Jeg skal skrive litt om forfattern også skal jeg skrive om boka. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 da finner du en rapport om boka og en biografi om forfatteren på engelsk og oversetter begge deler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå