pstub Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei alle beleste! Jeg er i ferd med å skulle kjøpe meg en ny stor og fin TV. Har bestemt meg for 46/47" full HD og LCD. Står nå mellom modellene Philips 47PFL9632D og Sony KDL-46W3000. Jeg inbiller meg at begge disse er gode kjøp, men kan ikke si jeg vet hvilket som blir det beste... Håper noen her har mulighet til å hjelpe meg å bestemme meg! Er det forresten noen som har testet Philipsen mot Windows Vista? Jeg har nemlig en HTPC koblet til TV'en (idag en 37" Amoi) med DVI-->HDMI, og etter at jeg byttet til Vista forsvant signalet. Vista kjenner ikke at det er en skjerm tilkoblet. Derfor må jeg bruke VGA til TV'en, noe som er litt irriterende. Grunnen til at jeg spør er at Philipsen ikke har VGA inngang! Følgespørsmål: Er det noen kvalitetsforskjell i RGB og VGA tilkobling? Da jeg har mulighet til RGB fra grafikkortet kan dette være et alternativ til VGA OM jeg skulle velge Philips TV'en. På forhånd tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå