Kage Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Alle snakker om dette MSN viruset. Mange sier at de fikk beskjed om å lagre en fil etc etter de trykket på linken. Dette fikk ikke jeg. Linken åpnet seg i Firefox og jeg fikk ikke opp noe anngående Lagring av fil :s Reddet Firefox meg? Eller infiserer den pcen bare ved å trykke på linken? har kjørt Hijackthis og loggen ligger i emne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=898593 har kjørt CCleaner, Norton, Ad-aware, Trend Micro Housecall etter jeg postet Hijackthis log. Jeg kan poste en ny en når jeg kommer meg hjem Er veldig forvirret, og håper på at jeg ikke er infisert!!:/ MvH Kage Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Skal være nok med og berre trykke på linken men viss du har antivrus kan hende at det stoppa det, som sakt viss du får noke linker så spør kva det er først får og være sikker at dei har sendt det Lenke til kommentar
Kage Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Takk for kjapt svar Har kjørt Trend Micro housecall og Ad-aware og Hijackthis. men ingen har kommentert på min Hijackthis log :/ (tatt før jeg kjørte noen av antivirus/spyware programmene) skal ta en ny en når jeg kommer meg hjem! Foresten, hvis jeg har slettet MSN før jeg kjører Hijackthis..vil det da gjøre at den ikke finner viruset?:s MvH Kage Endret 21. januar 2008 av Kage Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 sjekk ut den den kansje hjelper litt Ukas løsning: Få fjernet MSN-viruset som herjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå