05t3k4k3 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Eg har ei gammal maskin som eg har kjørt litt Floppix på, men lurer på om det er andre gode Linux distroar som finst på diskett. Eg har funne andre distroar på diskett, men det er berre slike ruter/brannmur distroar. Men Floppix har ingen støtte for å installere til harddisk, så den blir berre lasta inn i minne. Så det hadde vore fint om eg kunne installere den permanent. Det er ei gammal bærbar maskin som kom med Windows 95. Compaq Armada 1530 Prosessor: Intel Pentium MMX RAM: 32 MB Skjermkort: Cirrus Logic 7548 PCI (600x800) HDD: 1,33 GB Endret 22. januar 2008 av 05t3k4k3 Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 http://www.linuxlinks.com/Distributions/Floppy/ Lenke til kommentar
05t3k4k3 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Eg fann denne også users.sunet.com.au/~tsn/floppy_linux.html Lenke til kommentar
05t3k4k3 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Eg driver å installerar Slackware 11.0. Er ferdig med tastatur oppsett, partisjonering og formatering. Og skal til å velge kvar den skal installere Slackware frå. Vanelig installering frå ei CD eller DVD. Installering frå ein harddisk partisjon. Installering via NFS. Installering frå ei pre-mounted mappe. Maskina har ikkje CD eller DVD drev og det er ikkje fleire partisjonar enn ein hovud- og ein swap partisjon. Det fjerde valget er pre-mounted mappe, er det usb-minne penn? men maskina har ingen usb inngangar. Så valget blir sikkert installering via NFS, viss det følger med støtte for Ethernet kort i PC Card sloten. Men her treng eg hjelp om korleis eg skal gjere det. Lenke til kommentar
olear Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du må installere gjennom NFS ftp://ftp.slackware.no/linux/slackware/sl...isks/README.TXT ftp://ftp.slackware.no/linux/slackware/sl...isks/README.TXT ftp://ftp.slackware.no/linux/slackware/sl...mcia.dsk.README ftp://ftp.slackware.no/linux/slackware/sl...work.dsk.README Lenke til kommentar
05t3k4k3 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 No har eg laga til to diskettar med pcmica og network. Det ser ut til å funke fordi led lysa skrudde seg på i ethernet kortet, men eg får ikkje tildelt noko ip adresse (ifconfig?). Men eg lurer på kva filer eg skal laste ned å dele frå den andre maskina. Eg kan å sette opp delte NFS mapper. Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Når jeg tenker meg om så skal det holde med pcmcia-disken (begynner å bli en stund siden jeg installerte Slackware gjennom diskett ). Du får ikke tildelt IP, du konfigurere dette før du spesifiserer NFS-share. Hva du skal laste ned er litt avhengig av hva du skal bruke maskinen til, minstekravet er mappen A fra ftp://ftp.slackware.no/linux/slackware/sl...11.0/slackware/ . Dette gir deg nok til å boote, men fint lite annet. Mappene AP, L og N har en del fornuftig programvare. Legg mappene du laster ned i en mappe som heter 'slackware', del så ut denne mappen gjennom NFS. Lenke til kommentar
05t3k4k3 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Skal eg laste ned alle .tgz og .tgz.asc filene i a mappa? Viss eg treng alt det som er i a mappa er der vell ei fil som eg kan laste ned å pakke ut i ei mappe som heiter a i den delte slackware mappa mi. EDIT: Eg har sett litt meir på a mappa no. Eg fant ut at .asc filene er berre nokre tekt filer. Så det er vell berre .tgz filene og nåkre få andre filer eg treng å laste ned, men skal dei pakkast ut eller berre leggast i den delte slackware mappa? Prøva å finne ut om Intel Pentium MMX er i386 eller i486. Eg har fått til å sette opp ip adresse slik du olear sa det, og eg klarar å pinge maskina. Endret 22. januar 2008 av 05t3k4k3 Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Last ned komplette mapper. NFS-serveren skal ha følgende struktur: slackware/ => a => ap osv ..... Del ut slackware-mappen, velg NFS under installasjon. Slackware fungerer på alt over i486 (Pentium er i586+). Lenke til kommentar
05t3k4k3 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Tenkte ikkje på at eg kunne bruke gftp for å laste ned mappene, men no gjekk det litt fortare ja Lenke til kommentar
05t3k4k3 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Eg har prøvd å montere NFS mappa ei stund no, men eg har ikkje fått det til. Men eg klarar å pinge den andre maskina. Så eg tenkte eg skulle prøve å montere mappa frå ei anna maskin, da fekk eg dinna meldinga: root@snes:~$ mount 192.168.1.32:/slackware /home/snes/slackware mount.nfs 192.168.1.32:/slackware failed, reason given by server: Premission denied NFS mappa har eg sett opp slik: /home/sondre/slackware 192.168.1.0/24(ro,async) Maskina som delar mappa brukar Fluxbuntu. Og eg har gjort alt denne guiden viser Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du må installere gjennom NFS *snip* Installerte RedHat på en tilsvarende laptop via diskett-boot og NFS Funka finfint det Hmm... Jeg har en dritlekker IBM med tilsvarende specs. Kunne gjerne tenke meg å bruke den som musikkmaskin i stua. Noe håp, tips for programmer etc? Må nesten være "foreldresikkert"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå