Hes Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Jeg er på utkikk etter ny telefon. Tilfellet er at jeg har (hadde) Nokia N95, men den tok kvelden. Nå er jeg på utkikk etter en telefon med tilsvarende eller bedre (kan selvsakt være dårligere også hehe) egenskaper. bruker telefon i jobben endel. har E70 på jobb, men pleier (pleide) å bruke N95'en istede. Btw. det er viktig at telefonen har mulighet for å synkroniseres med exchange mail. Noen forslag? pris helst ikke over 6-7000 (men kom gjende med forslag) Takk på forhånd Endret 21. januar 2008 av HES Lenke til kommentar
Danieluh Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Du kan jo ta en titt på iMate Ultimate modellene som kommer, for å nevne noe annet enn Tytn II osv. ^^ Jeg har ihvertfall veldig sansen for Ultimate Stygg i grå, men i svart er den ikke så værst.. Den finnes i flere forskjellige versjoner, klapptelefon eller vanlig format med eller uten tastatur (vanlig eller qwerty), samt en med qwerty og skyve-opp skjerm. Modellene står oppført her i prisguiden. De som ikke står der er den som minner om E90 og skyvemodellen i vanlig mobilformat.. De skal visst komme i januar. Noen selger et par av modellene allerede, og får dem inn i starten av februar. På nettshop står det 26 januar.. Endret 21. januar 2008 av Danieluh Lenke til kommentar
Hes Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Ja det er jo noen bra alternativer men de er kanskje litt store? syntes selv n95 var litt for stor Lenke til kommentar
Samsung4ever Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 flere forslag? Nokia N82.. Ble kåret til "årets mobil" og "Årets kameramobil" på dinside.no http://www.dinside.no/php/art.php?id=499999 Hørte den på en måte var oppfølgeren til N95. Og den er mindre. Testen til amobil.no finner du her: http://www.amobil.no/artikler/nokia_n82/46016 Dette er en smart telefon, noe det virkt som du ønsket. Koster bare i overkant av 4000kr uten abn. Denne skal i allefall jeg ha:o) Lenke til kommentar
iskya Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) nokia e65 nokia e51 begge disse er gode businessmodeller rimelige er de også! (og en god del mindre enn n95!) Endret 23. januar 2008 av muchacha Lenke til kommentar
Hes Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Ble nokia n95 8gb. vurderte n82 også.. men siden jobben spanderte så kunne jeg like gjerne gå litt opp i pris hehe. Anyway. går nok for den såkalte "E66" når den kommer ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå