k-orm Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Sviktende bilettsalg?I følge VG, ja: http://www.vg.no/rampelys/festivalsommeren...hp?artid=501558 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Sånn går det når de har festivalen samme uke som Roskilde... Faen å dumme.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kjip nyhet. Jaja, vi bestiller ihvertfall billetter til Roskilde i dette øyeblikk. Glad jeg ikke rakk å bestille til Quart. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Skulle vært gjort for et par år siden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tja, ikke si det. Er glad de ikke avlyste i fjor. The Who er en av de aller beste konsertene jeg har vært på, uten tvil. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Sånn går det når de har festivalen samme uke som Roskilde... Faen å dumme.. Ikke minst klarte de ikke å markedsføre seg.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tja, ikke si det. Er glad de ikke avlyste i fjor. The Who er en av de aller beste konsertene jeg har vært på, uten tvil. Vel, de har blødd ganske kraftig siste årene. Bare blitt mer og mer amputert og mindre attraktivt. De må nok gå i tenkeboksen til neste gang. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) ...og Quart er konkurs. Dagbladet edit: var visst gammelt nytt det her. Jaja. Endret 6. juni 2008 av JLa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tja, ikke si det. Er glad de ikke avlyste i fjor. The Who er en av de aller beste konsertene jeg har vært på, uten tvil. Vel, de har blødd ganske kraftig siste årene. Bare blitt mer og mer amputert og mindre attraktivt. De må nok gå i tenkeboksen til neste gang. Jo da, det skal vel sies at The Who, og kanskje Motorpsycho som spilte samme dag, var det eneste interessante på festivalen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tja, ikke si det. Er glad de ikke avlyste i fjor. The Who er en av de aller beste konsertene jeg har vært på, uten tvil. Vel, de har blødd ganske kraftig siste årene. Bare blitt mer og mer amputert og mindre attraktivt. De må nok gå i tenkeboksen til neste gang. Jo da, det skal vel sies at The Who, og kanskje Motorpsycho som spilte samme dag, var det eneste interessante på festivalen. Er stygt redd Roskilde lider samme skjebne. Mangel på en skikkelig profil. Siste tre årene har bare vært "mange band". De stiller nok litt sterkere pga lite konkurranse i Danmark, utenlandstur for andre og øl/aldersgrense-politikk. Dessuten, var Quart bare en stor reklameplass. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tja, ikke si det. Er glad de ikke avlyste i fjor. The Who er en av de aller beste konsertene jeg har vært på, uten tvil. Vel, de har blødd ganske kraftig siste årene. Bare blitt mer og mer amputert og mindre attraktivt. De må nok gå i tenkeboksen til neste gang. Jo da, det skal vel sies at The Who, og kanskje Motorpsycho som spilte samme dag, var det eneste interessante på festivalen. Er stygt redd Roskilde lider samme skjebne. Mangel på en skikkelig profil. Siste tre årene har bare vært "mange band". De stiller nok litt sterkere pga lite konkurranse i Danmark, utenlandstur for andre og øl/aldersgrense-politikk. Dessuten, var Quart bare en stor reklameplass. Roskilde har alltid gått med flere millioner i overskudd, de går nok aldri konkurs Quarten hadde ett knallår i 2006, men på en eller annen måte klarer de å rote bort pengene sine, markedsføringen deres er jo også elendig sammelignet med Hovefestivalen. Men jeg håper virkelig at Quart vil gjennoppstå en gang i tiden. Det ville vært tragisk om den aldri kom tilbake. Kristiansand på sommeren er ikke den samme uten Quarten Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) De sleit med millionunderskudd i 2001. Også "såvidt" i løpet av regn-festivaler pga mye av profitten går på ølsalg... Men flisespikkeri. Det jeg sier er at de mister sin profil. Tipper Quart prøver seg 09. Endret 6. juni 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Huff.. Jeg legger meg med et tungt hjerte idag. I alle år har jeg fulgt med quart i kr.sand. Quart satte byen vår på kartet. Dette er tragisk. Endret 6. juni 2008 av Shibiz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Alle som har kjøpt billetter til Quart får gratis inngang til Storåsfestivalen. http://www.adressa.no/kultur/festivaler/article1096337.ece Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Tipper Quart prøver seg 09. Fra Dagbladet 7.juni: "Det blir aldri mer Quart, sier Daniel Nordgård, festivalsjef for Quartfestivalen". Stiftelsen er konkurs, det er ikke grunnlag for videre drift. Hvis vi skal ha mer Quart må vel noen med penger evt. kjøpe rettighetene til navnet og lage sitt eget opplegg... Endret 7. juni 2008 av JLa Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ordføreren sa at han ønsket et lignende arrangement senere, men utdypte ikke. Det har store økonomiske konsekvenser for den lokale økonomien, så jeg regner med at de starter opp noe. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Quart'en gjenoppstår!.. Vet noen hvilke band som skulle komme til Quarten? De komemr visst til "den nye" og. Edit: Billettprisen vil være mellom 100 og 200 kroner Endret 16. juni 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
edds Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvis Justice dukker opp på denne "nye" quarten hopper jeg av glede! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Mellom 100 og 200 kroner? WTF!=!!??!?!?!=101+1 Lenke til kommentar
edds Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Justice er klare for Oslo Live, som det nå heter. Synd jeg er på Roskilde. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå