valbis Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) for de metal- og krøstinteresserte: Cradle Of Filth (UK) Totalt Jävla Mörker (SE) + 13 andre band. http://www.quart.no/ gleden/sytinga kan begynne! Endret 22. januar 2008 av valbis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er spent på om Quartfestivalen klarer å overgå The Who fra i fjor. Utvilsomt en av de beste konsertene jeg har vært på. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Får da i hvert fall håpe de slår selve Quartfestivalen som var i fjor. Mange interessante band, ikke så aller verst. Cradle of Filth er det jo også litt størrelse på. Men foreløpig eier Hovefestivalen (som ofte blir sammenlignet ja) Quart på bookingfronten mener nå jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bortsett fra In Flames (som jeg forøvrig har sett før) og Dimmu Borgir, så har hverken Hove eller Quart noe særlig interessant ennå for min del. Lenke til kommentar
valbis Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Bortsett fra In Flames (som jeg forøvrig har sett før) og Dimmu Borgir, så har hverken Hove eller Quart noe særlig interessant ennå for min del. sjekk ut Animal Alpha, som kommer til å blåse hode av deg live, og Converge, som kommer til å irriterer deg helt til du digger de, prøv No Heros skiva til sistnevnte f.eks! Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 UNKLE er jo konge, synd han måtte komme til quarten, for dit gidder jeg ikke å dra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Nytt slipp i dag kl. 12 Edit: To nye artister bekreftet: Spank Rock (US) Keep Of Kalessin (NO) Endret 31. januar 2008 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
MindB Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Trentemøller (DK) Röyksopp (NO) Lykke Li (SE) Justice (FR) Digitalism (DE) Dette kommer garantert til å bli bra! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Justice, Røyksopp og UNKLE!?? Faen, jeg blir nesten nødt til å dra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Dillinger Escape Plan og Nile til Quart. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hadde ikke Nile kommet til Oslo senere i år så hadde jeg garantert tatt turen til Quart i år! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nile og DEP er verdt nesten verdt det. Hadde jeg bare vært litt eldre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 To fine metall-bookinger. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Quart har mye rart jeg aldri har hørt om, men har planer om å se Kent, Interpol, Dillinger Escape Plan, Røyksopp og Dizzee Rascal siden det ble nevnt i Rocky Har folket noen anbefalinger og komme med utenom Nile? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Du bør kanskje sjekke ut The Enemy! Kings of Leon må du ta med deg. .. er egentlig ikke så imponert over Quart sine bookinger. Hovefestivalen stiller langt sterkere for min del. Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Quart ser bra ut i år. Hadde det ikke vært for at jeg drar til Roskilde, hadde jeg nok dukket opp. Digitalism, Justice, Trentemøller og Røyksopp er verd turen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Justice var kult, og etter og ha hørt på Asobi Seksu skal jeg høre på de også. Veldig chill musikk, og det er ikke ofte man hører en vokalist som synger på både engelsk og japansk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Quart avlyst Det bekrefter ordføreren i Kristiansand. Quart-ledelsen har innkalt til ekstraordinær pressekonferanse klokken 19.30. Ordfører i Kristiansand Per Sigurd Sørensen bekrefter til Nettavisen at årets festival er avlyst. Endret 6. juni 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Damn, hva gikk galt mom tro. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Damn, hva gikk galt mom tro. Skudd i mørket: Sviktende bilettsalg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå