miniPax Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Har en exe fil som er lagd med QuickBasic 4.0 tror jeg. Finnes det noen programvare som gjør at jeg kan konvertere den tilbake til QuickBasic formatet, m.a.o de-komplimere den? _________________ 120mm CPU vifte på Slot-1 er tingen...helt til taipen løsner og vifta finner ut hvordan det er å styrtlande i skjermkortet...... [ Denne Melding var redigert av: _StatuS_ på 2002-01-08 13:49 ] Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Nei. Men det finnes program som gjør om .exe-filer om til maskinkode. Det er bare det at da skal du være expert i assembler for å finne ut av det... skarsk Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Quote: On 2002-01-09 13:04, skarsk skrev:Nei.Men det finnes program som gjør om .exe-filer om til maskinkode. Det er bare det at da skal du være expert i assembler for å finne ut av det...skarsk Hehe...sist jeg hadde Assembly, var for 3 år siden på skolen. Eneste jeg husker, var at jeg sleit no j*vlig..... Men finnes det noe program som gjør om maskinkode til et litt mere lesbart programerings språk? Lenke til kommentar
S¶00£3® Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Quote: On 2002-01-10 00:44, _StatuS_ skrev: Quote: On 2002-01-09 13:04, skarsk skrev: Nei. Men det finnes program som gjør om .exe-filer om til maskinkode. Det er bare det at da skal du være expert i assembler for å finne ut av det... skarsk Hehe...sist jeg hadde Assembly, var for 3 år siden på skolen. Eneste jeg husker, var at jeg sleit no j*vlig..... Men finnes det noe program som gjør om maskinkode til et litt mere lesbart programerings språk? eyy...det finnes et prorgam som gjør maskinkode om til basic........jeg poster adressen når eg kjem haim........ Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hei! Veit diverre ikkje om eit program som konventerer maskinkode til eit meir leslig format.. Vel,asambler kan være tidkrevande .. :wink: Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 Quote: On 2002-01-11 09:50, S¶00£3® skrev:eyy...det finnes et prorgam som gjør maskinkode om til basic........jeg poster adressen når eg kjem haim........ Ennå ikke kommet deg hjem?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå