toretang5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Blir litt forvirret, og vet ikke lenger hvem jeg skal stole på. Har diverse Anti-virus og anti spyware programmer installert: CyberDefender Internet Security Spyware Terminator Avast Antivirus Adware killer AdAware SE Personal A-squared free Hvis jeg scanner maskinen med Spyware Terminator, så påstår den alltid at et par filer fra CyberDefender Internet Security er spyware. Hverken adware SE PErsonal eller A-squared free reagerer på de filene. I dag koblet jeg ned Avast Antivirus, og installerte AVG istedenfor. Ved scann, påstår den at en fil som ligger i mappen tilhørende Adware killer er en trojansk hest. Filen heter smartupgrade.exe. Avast har aldri reagert på denne filen. Hvordan vet jeg hvem som "forteller sannheten". Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Noen antivirus/spyware-programmer reagerer ikke på noen forskjellige typer virus, men du bør absolutt ikke ha så mange sikkerhets-programmer innstallert samtidig. Det er ikke godt for maskinen og programmene jobber mot hverandre i tillegg. Det holder lenge med antivirus, firewall og eventuelt ett antispyware-program i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå