Footy Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Halloen.. Jeg skal arangere et utdrikningslag for en kamerat om ikke altfor lenge, skal møte de andre gitta senere for å diskutere litt, men tenkte det ikke skader å se om noen her har noen fine ideer til hva vi kan gjøre med han. alt er lovlig, sleng på.. takk takk Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvor i landet bor dere? Kunne jo vært stillig med utrykningslag på båt f.eks. til tyskland eller noe slikt. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 For så å havne på glattcella for fyll? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 hehe, Oslo. Tviler litt på at det blir båt tur, men tatt for forslaget Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vel, stripper er vel en selvfølge? Det burde fokuseres på typiske mandige ting, som kjappe biler, øl, damer osv. synes jeg! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Putt stakkaren ut i en paintballkamp i tynne klær alene mot 5 stykker. I grisefylla naturligvis. DET GODE LIV. Lenke til kommentar
Trixie52 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Putt stakkaren ut i en paintballkamp i tynne klær alene mot 5 stykker. I grisefylla naturligvis. DET GODE LIV. Tror det finnes en side som heter www.utdrikningslag.no med masse tips eller utdrikkingslag.no Gidder ikke sjekke;) Skrives det udrikning eller utdrikking??? DET er det store spørsmålet Eller kle dere ut med Elvis-parykker hele gjengen:www.temafest.no Eller kle han i kyllingdrakt og slipp han ut i skogen, med dere etter i paintballutstyr. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det med drita full i starten av eit utdrikkningslag er ingen slager. Jevnt alkolholinntak der ein husker kva som skjedde, iallefall fram til 22-23: Etter det er det lengre ikkje så viktig å huske noko Paintball er artig, og det er ei bra bane litt utanfor oslo. http://www.highjump.no/ sidan det var eg som var offeret så var det av ein eller anna merkeleg grunn ein del skudd i ryggen på meg. Så var det kanindrakt, som endte med: kanin med gevær og forlover i firsprang forran. Frognerparkern er fin til lunsj/grilling/matpause Forslaga mine baserer seg på vår/sommar, er det under 2-3 månader til så er det nok litt vanskelegare å benytte tipsa. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hesteridning er bra Særlig for mannfolk, som hater å ri! hehe. Stripper er ganske harry. Endret 22. januar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
linnie Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hva med å spille inn en sang i studio? Jeg var i et utdrikningslag hvor vi var i http://www.kickoffstudio.no/ - veldig morsomt! Lykke til :-) Lenke til kommentar
nyfsmith Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Vi gjorde noe av det kuleste jeg har opplevd!! Vi fikk den kommende bruden til å skrive om teksten til Sk8r boy og spilte den inn i et studio. Deretter lagde vi selv musikkvideo i etterkant. Både sangen og videoen ble helt RÅ!! Vi viste den i bryllupet og alle ble helt overveldet. alle på utdrikningslaget var helt i ekstase av at vi hadde laget noe så bra (ingen av oss kan synge i det hele tatt - men studioet har noen bra effekter). Se videoen her på youtube: Minne for livet!! Jeg har skrevet mer detaljer om hvordan vi gikk frem her: http://www.festplanlegging.no/2010/05/beste-utdrikningslag-aktiviteter.html Har også lagt ut flere forslag til aktiviteter etc på siden over. Lenke til kommentar
Waco Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Pass for all del på at det blir et "utdrikkningslag" og IKKE et "ut-dritingslag" Fallskjermhopping foreksempel er svært kurrant. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Putt stakkaren ut i en paintballkamp i tynne klær alene mot 5 stykker. I grisefylla naturligvis. DET GODE LIV. Ikke vær slem mot han. Jeg og noen av kameratene min spilte paintball, vi var vel 12 stk om jeg husker rett, og når vi kom til banen var det 6-10 stk der. De drakk relativt mye, og man kunne merke det på noen. Hovedpersonen hadde ikke drukket så veldig mye, så det ut som, men vi fikk overtalt alle sammen til at ALLE var på lag, borsett fra hovedpersonen - som skulle løpe ut uten våpen. Han startet på andre siden av banen, og skulle komme til safe-zone (ca 200 m), han kom seg gjennom, med mye skrik. Foreslår noe lignende jeg, var VELDIG gøy. Muligens ikke for han, men for alle rundt var det drit fett Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 gjør ting i stil og gjør ei god gjerning i samme slengen.. få alle til å gå på en veldedighetsbutikk handle for 200 spenn eller noe, så skal man stille opp på utdrikkningslaget i dette og gå på pub til pub tur, på hver pub bytter man en del av antrekket med noen andre. siden dette er utdrikkningslag så involverer det jo å være litt strategiske og gi brudgommen et latterlig antrekk kan også kombineres med pub golf, som enkelt og greit går ut på at man får et scorecard og hver pub er et hull. på hver pub skal man klare et skudd (les: drink) på et visst antall slag (les: slurker) den som er nærmest par (det minste antallet slurker mulig) vinner, brudgommen må så klart drikke dobbelt Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Weebl: Den var faktisk genial! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Weebl: Den var faktisk genial! tro meg pub golf er ekstremsportenes ekstremsport, spesielt når man manner opp hverandre til å drikke ei flaske vin på styrten isteden for en flaske rusbrus. var jævla gøy men husker lite Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hvis dere skal kle han opp og få han til å gå gjennom byen, ikke få det til å se åpenbart ut. Hvis man ser en kar kommer gående i dress, dykkemaske og svømmeføtter vet man hva som foregår. Kle han heller opp i foreksempel en My Chemical Romance-T-skjorte og smink han opp som en emo. Bare et forslag, du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Hellhammer Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Drar opp denne tråden. Noen som har flere ideer? Tenker selv på curling, mulig det kunne være interesant (antar man kan drikke litt også på det, kontra f.eks. go cart). Men skulle gjerne hatt ide om eventuelle kostymer f.eks. som man kunne stilt brudgdommen ut i utforbi det lokal kjøpesenteret, og hva vi eventuelt kunne finne på å la han gjøre der? Det kommer også til å bli 1-2 timer totalt med kjøring og litt "dødtid" inni mellom, så visse til noen har noen tips både til å fylle dødtiden med og kjøringa (for uten om drikking) så tas det i mot med stor takk Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Drar opp denne tråden. Noen som har flere ideer? Tenker selv på curling, mulig det kunne være interesant (antar man kan drikke litt også på det, kontra f.eks. go cart). Men skulle gjerne hatt ide om eventuelle kostymer f.eks. som man kunne stilt brudgdommen ut i utforbi det lokal kjøpesenteret, og hva vi eventuelt kunne finne på å la han gjøre der? Det kommer også til å bli 1-2 timer totalt med kjøring og litt "dødtid" inni mellom, så visse til noen har noen tips både til å fylle dødtiden med og kjøringa (for uten om drikking) så tas det i mot med stor takk IKKE TA BORAT KOSTYMET. - Hipster kostyme med rimmed glasses, ironisk bart og en gammel platespiller som dere får han til å drasse rundt på Et annet forslag til dagtids underholdning er www.oslogladiators.no -> Utrolig artig sted, hvis man liker det slikt. I tillegg så er det en fin måte å holde seg unna altfor tidlig alkoholkonsum, så slipper man bli altfor drita. Pub golf hørtes helt jævla genialt ut, skal teste det ut snart selv med noen venner Endret 29. januar 2013 av fiskerdigg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå